Ben iki kere ayrı günler geç kaldım bi keresinde 8.30'da babamı aradılar, bu arada başka bi ilde memurum tek yaşıyorum ailem uzakta yani ikinci seferde ise uyuyakaldım 11.30'a kadar babamı arayıp tutanak tuttuklarını söylemişler ben bu durumu CİMER'e şikayet etmek istiyorum tolere edemem ve büro içinde bu sorumlu beni dışlıyor ötekileştiriyor
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın durum gerçekten yorucu ve incitici 😔 Hele ailenden uzaktayken böyle hissetmek daha zor oluyor 💔
CİMER son seçenek olsun bence. Önce o sorumlu kişiyle sakin bir dille konuşmayı dene, “Geç kaldım ama bunun bedelini zaten hukuken ödüyorum, beni dışlaman beni çok yıpratıyor” diyebilirsin 🕊️ Sonra amirine gidip durumu net ama sakin şekilde anlat.
Eğer mobbing devam ederse kanıt toplayıp ondan sonra CİMER düşünebilirsin. Kendini suçlama, insanlık hâli uyuyakalmak olur 😊💛
Konuştum üste çıkmaya çalışıyor
Üste çıkmaya çalışması klasik savunma 🙄 Sen sakin kal, her şeyi yazılı ilerletmeye bak canım 💌💪
Şikayet edim mi