Aynı ortamda çalışan kişiyi CİMER’e şikayet etsem haklı mıyım sizce ne yapmalıyım?

Ben iki kere ayrı günler geç kaldım bi keresinde 8.30'da babamı aradılar, bu arada başka bi ilde memurum tek yaşıyorum ailem uzakta yani ikinci seferde ise uyuyakaldım 11.30'a kadar babamı arayıp tutanak tuttuklarını söylemişler ben bu durumu CİMER'e şikayet etmek istiyorum tolere edemem ve büro içinde bu sorumlu beni dışlıyor ötekileştiriyor

Aynı ortamda çalışan kişiyi CİMER’e şikayet etsem haklı mıyım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla