Baş edemediği erkekle kadın olmayı bilemeyenler bunu yapıyor
Karşınızdaki kızlar bunlar
Cevap
7Cevap
köle değil niye itaat etsinler
itaat degil de sevdiginin istedigini yapan kadin azdir cunku islerine gelmez
İtaat deyince neden zorunuza gidiyor bu kadar kompleksli olmayın
Ben sevdigime itaat ederim erkege degil
İtaatin kelime anlamını bilmeyen duygusal tepki veren bir kızsın bu kafayla erkeğe itaat edersin adama değil zaten
boyun eğme, söz dinleme, emir ve yasaklara uyma veya bir otoritenin isteklerini yerine getirme
Itaatin kelime anlami bu soz dinleme anlamina geliyor ben sevmedigim adamin neden sozunu dinleyeyim bunun duygusal tepki ile alakasi yok kelime anlamini bilmeyen asil sensin ben kendimden istenileni duygusal bir bag yoksa yerine getirmem kelime anlami da dogru itaatkar istenilene uyum saglayabilen kisiye denir
Sen öyle olabilirsin ama toplumumuzdaki kadınlar öyle değil
Herkes boyle olmak zorunda degil her erkek de itaatkar olunmasini beklemiyor bazilari kole iliskisi yasamak istiyor baskin kadin isteyen erkekler de var o yuzden herkes ayni olamaz
Fıtratı bozulmayan her erkek uyum gösteren ve söz dinleyen kadını ister.
Fıtratını yanlış şeylerle bozmuş erkekleri bana örnek göstermezsen sevinirim.
Kadinin futratinda ne vardir peki
fitratinda
Onu sen bilirsin ben değil
Ama erkek güç inşa eder ve ona uyum sağlayacak kadına bağlanır
ve yuva kurmak ister, inan veya inanma.
Gerçekten maskülen bir erkek gördüysen bu toplumda yüksek ihtimal ya yalnızdır ya da çook küçük ihtimal kadınsı birini bulmuştur ve yuva kurmuştur.
Baksana ne kadar güzel kızlar var ama yalnızlar sence bu normal mi?
Kendi tercihleri mi yoksa kadınsı özellikleri olmadığı için erkekler onlarla cinsel ilişki ötesine gitmiyor mu?
Her kadın fıtratında adam ister güç sahibi ister bu kötü bir şey değil
Erkekte sevimli tatlı, uyumlu, ince düşünceli gibi özelliklerde kadını ister.
Ama o güzel kızlar nedense işte böyle karakter inşa etmişler problemli bir ailenin çocuğu olan kızlarda bunu gördüm.
Her sey guzellik degil guzellik Allahin yaratilirken verdigi arti bir ozellik guzel olup slak olduktan sonra ne ise yarayacak ki.. Erkeklerin bazi kadinlar guc hissettirmesini galiba savunmaya gececek bir mekanizma olarak goruyorlar ustunluk kurmaya calismasini ama yaratilis dogasinda zaten erkekten ustundur kadin. Guc olarak birincil. O yuzden erkegin kadinin yaninda guclu hissetmek istemesi yaratilisina uygundur. Ama kadinlarin bazilari bu guc hissettirmeyi erkegin onun ustunde baski kurmak istedigini sanip benim ustumde kimse baski kuramaz diyor. Oysaki o adam seninle erkekligini hissetmek icin bunu istiyor. Sahsen ben yanimda pisirik bir tiple asla takilmam. Tipten bagimsiz
Yaratılış doğasında erkekten üstündür kadın mı
Evet erkek kadindan yaratilis olarak ustun yuzde 85
Tamamda ben kendimi geliştirdim hep iyleştirdim erkeğim ve benimde doğamdan dolayı ihtiyaçlarım var tanıştığım kızla iyi anlaşsam konuşsam bile bu mevzudan dolayı bırakıyorum böyle bir kızla nasıl bir yuva kurabilirimki?
Ama diğer bir yandan doğamın gereksinimleride var haram yola girmek istemiyorum napacağım?
Ya otoriter bir karakterden cinsellik için kadına uyum sağlayan evlendikten sonra değişen bir adam olacağım.
ya da bu şekilde yalnız kalacağım irademin yettiği kadar günahtan uzak duracağım ama sonunda yaşım geçiyor deyip zina edeceğim.
Bu gidişle öyle görünüyor realist olmayı severim bu dönemde adam olan erkek mecbur yalnız kalıyor
Sorudaki cogu kiz cinsellik icin anlamamistir ben de anlamadim ama cinsellik icinse kizlar zaten genelde dominant olmaz pasif olur lakin tepki verir. Bunu bulmak kolay ama surekli evlenecegin kiside bunu nasil sorgularsin bilmem zina dusunen birinin evlenecegi kiside bu konuyu nasil sorgulacagi muamma?
Yorumumu tekrar okur musun çünkü orada kasdettiğim bu değil
Ben kadınların uyumlu olmamasından dolayı nice güzel, namuslu kızlarla iletişimi kestim ama böyle oluncada yalnız kalıyorum hani nefsim olmasa eyvallah sorun yok ama ya evlenene kadar ayıya dayı demeyip kızı elde etmek için rol yapacaksın sonrada gerçek kişiliğin ortaya çıkacak
Veya benim gibi adam gibi yaşayacaksın o zamanda yalnızsın zinaya açıksın yaş ilerliyor insan yaş ilerledikçe en deli dolu yaşlarımda bunları yaşamadım diye içten içe pişman olmaya başlıyor beynindeki düşünceler böyle oluyor vesvese mi dersin artık ne bilmem ama doğruluk payıda var
30 yaşında bakir bir adam olunca o zamanda sorunlu mudur diye burada kızlar soru soruyor :D
gorusumde gayet kastettigin seylere cevap var
Nasıl anlamak istediğine bağlı ben gayet kendimi düzgün ifade ettiğimi düşünüyorum.
Allahın inceli ya hadi defol siz kimsiniz de itaat edeceğiz size
31 yaşında yalnız olmandan belli oluyor
Sana ne beeeeee yürü işine git itast edilcek güclü erkek olsa ederim yoksa diğerleri sümük gibi geliyor
Kadınsı olmayışından belli
Cilvem erkek gibi erkeğe senın gibi sümüklere değil
😅😅
Güldüm
Güclü bi erkeğinn itaatkarı olmak cok heyecanlı sümüklere itaat etmekmezikmhissettiriyo
Kızlar kadın olmayı bilemiyor ve adamları böyle kötülüyor ahaha aynen
Yo sümük gibi erkek cok güclü erkek az keske öylesiyle hep karsılassam
Sen bu tavırla pasif karakterli erkeklerle devam
Pasif bi erkekten pasif bi yorum ahahha
Eziklik duygusu
Bu arada dediklerine katılıyorum babanın annesini ezdiği bir evde büyüyen kızlar böyle oluyor.
Ama onun sebebi ne bir erkeği rakip olarak görürsen bu oluşur.
Anne babada güç rekabeti olarak ilişkiyi görünce böyle bir benlik inşa etmeleri normal
Bence alakası yok birader neden zorlansın
Yok birader vallahi alakası yok ben yabancı kızlarda tanıdım özellikle asyalı kızlar yemin ederim bizim ülkemizde problem var
Neden olacakmışız kimsin ki
Kim olsam itaat ederdin kriterin ne
İtaat ne demek kelime anlamını biliyor musun?
Aşağılık kompleksinin farkında mısın?
Ben sana soru soruyorum aklınca beni hor görmeye çalışıyorsun
Kelimeye çok aşinasın sorularından belli oluyor birde 29 yaşında olmandan güldürdün
Erkekler itaatkar mı mesela sen?
Duruma göre evet bu yanlış bir şey değil
Birader zaten mutlak itaat demiyorum gereksiz duyar kasma böyle kılıbık gibi kadın erkek eşitlikçisi gibi konuşma asabımı bozma
niye itaat etsinler kimsin ki sen aq
Ülkedemizde kız var işte kadın yok boşuna demiyorum.
Sen kimsin? (Alt görme)
Aq (Duygusal olarak kontrolsüz)
İtaat demek aşağılamak değil sende erkekle bir rekabet oluşmuş anne baba kavgalı bir evde büyüdün galiba
Mesela ne gibi şeyler?
Örneğin konuştuğun kadından normal absürt olmayan bir şey istiyorsun mesela flörtleştiğin bir kız var düşün buradan birkaç gündür konuşuyorsun kıza diyorsunki başka yerden konuşalım seni daha yakından tanımak istiyorum kız yok diyor buradan
Bu kaddar basit mi yahu
Annen itaat ediyormu bari abisi
Neden olalim. En doğrusu bu
O bana etsin
Hangi konuda itaat edilmesini isterdin?
İletişim kurma becerin bile yok sen ihtiyaçlar için kullanılanlar kervanından devam
erkekler yüzünden
Neden?
Yok oylesi
Ben partnerlerime itaat ettirdim hep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İtaat kelimesi zaten baştan seni geriyor olabilir farkındayım ama kadın erkek fark etmeden hiç kimse “itaat etsin” diye ilişki yaşamak istemez 💔
Sağlıklı olan şey karşılıklı saygı ve uzlaşı. Küçük isteklerin bile emirmiş gibi söylenmesi kadına kontrol edilmek hissi verir. Rica ederek konuştuğunda ve onun da sınırlarına saygı duyduğunda tepkilerin çok değişir 😊
İlişkiyi komutan asker gibi değil ekip arkadaşı gibi düşünmen işini kolaylaştırır 🫶✨