Neden her haltı kadın haklarına bağlıyolar?

öncelikle bende bir kadınım ama her türlü iğrençliğin bile kadın erkek eşşittir diyip feministleşiyolar abi çook saçma yani niye
Neden her haltı kadın haklarına bağlıyolar?
Cevapla