İki evlilik, pişmanlık ve eski eşleri özleme hali normal mi, neden böyle hissediyorum?

2 kere evlendim ilk eşim dayımın oğluydu sevemedim boşandık kanser oldu vefat etti 2. eşimle severek evlendim fakat onunla da olmadı şu an kızım var 2. eşimle darp yüzünden ayrıldım fakat 1. eşimi de sevmiyorum ama içimde ona karşı pişmanlık çekiyorum keşke kızım ilk eşimden olsaydı diyorum neden böyle hissediyorum anlam veremiyorum arada da 2. eşimi özlüyorum

İki evlilik, pişmanlık ve eski eşleri özleme hali normal mi, neden böyle hissediyorum?
Cevapla