Boşanırken nafaka istemezsem ve çocuğun velayeti bende olursa ne olur?

Boşanacağız 3 yaşında kızımız var velayeti bence kalacak ama ben nafaka istemiyorum hiçbir şekilde ne olur bu durumda

Boşanırken nafaka istemezsem ve çocuğun velayeti bende olursa ne olur?
Cevapla