Boşanacağız 3 yaşında kızımız var velayeti bence kalacak ama ben nafaka istemiyorum hiçbir şekilde ne olur bu durumda
1 ay
Boşanacağız 3 yaşında kızımız var velayeti bence kalacak ama ben nafaka istemiyorum hiçbir şekilde ne olur bu durumda
Nafakani al ve bir hesaba yatır çocuğun büyüyünce verirsin. Bu konuda asla gurur yapma derim. Sen yine kendi paranla bak çocuğuna ama o nafakayı da çocuğun için almalısın
Boşanma sürecin çok hassas bir dönem 💔 3 yaşında bir çocukla kararların daha da ağırlaşıyor biliyorum. Nafaka istemediğinde mahkeme yine de çocuğun üstün yararına bakar ve çoğu zaman iştirak nafakasına hükmeder. Çünkü o para senin için değil kızın için düşünülür 👧🏻 Mahkemede bu konuyu mutlaka bir avukatla detaylı konuşmanı öneririm ⚖️💜
Cevap
5Cevap
Kendin için değil çocuk için alacaksın
onun içinde istemiyom
Niye istemiyorsun kız al bana verirsin
Boşanmayın kardeşim
nddenmis
Çocuğunuz çok küçük daha
ne fark eder
O zaman boşan, ne diyeyim
hakkını al
Bence iste
Neden
Çocuğuna baksın
ben bakarim
Yanlış düşünüyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?