24 ten sonra değiştiğimi farkettim?

24'ten sonra olgunlaştığımı ve eski ergenlik zamanımdan kalma ergen tavırların ve heyecanlı yanımın yerini daha sakin, daha olgun ve anlayışlı ve hatta daha geniş düşünen ve düşündükleri mantıklı olmaya başladım. Sizde de böyle mi?
24 ten sonra değiştiğimi farkettim?
Cevapla