Yaş 24 tırcılığa başladım insanların tavrı değişti?

Araç kullanmayı sevdiğim için ve de yurt dışına çalışıcam. İnsanların tırcılığa bakış açısı gerçekten çok kötüymüş onu öğrendim.

Ben tır da kitap okurken insanlar "atletli, tıra hayat insanlarını alan" insanlar olarak görüyorlarmış bunu fark ettim.

Garip...

Sizin gözünüzde nasıl tırcılık?

Yaş 24 tırcılığa başladım insanların tavrı değişti?
Cevapla