An itibariyle 26 oldum. Bir çok duygum değişti yaşın getirisi mi bu?

Hayata karşı o heyecanlarımın azaldığını, insanlarla daha az tartışır olduğumu daha çok affeder ve daha mesafeli oluşumu izliyorum. Yaşımdan ötürü mü tecrübelerimden midir bilmem ama daha az insan alıyorum hayatıma daha huzurlu geçmesini istiyorum günlerimin. Daha az düşünüyorum dünyanın o kadar da önemli olmadığını biliyorum artık. Kendimi geliştirmeye, sağlığıma dikkat etmeye daha çok önem veriyorum. Çünkü insanın kendini geliştirmemesi kendine dikkat etmemesinin sonuçlarının ağır olacağını biliyorum. Ve en önemlisi hayatım durağanlaşıyor. Sanki her gün önceki günün tekrarı gibi zaman akışı hep aynı.

An itibariyle 26 oldum. Bir çok duygum değişti yaşın getirisi mi bu?
Cevapla