Benden büyüklerin bana olan yaklaşımı sonradan neden değişiyor?

Kime abi olarak hitap etsem sonunda bana yaklaşımı farklı oluyor ve konuşma amacım gerçekten benim için önemli konularda danışmak sadece. Bu sonucun ortaya çıkması benim hatam mı?
Benden büyüklerin bana olan yaklaşımı sonradan neden değişiyor?
Cevapla