Ben insanların geçmişe takılmasını anlamıyorum bana nasıl davrandığı benimle olan uyum önemli değil mi?

şimdi benim bi konum yok şu an ama genel olarak görüşeceğim insanın benimle olan diyaloğununa , sevgiye , uyuma, kafa yapısına vs bakabilirim yani onun dışında öncekilerle ne yaşamış ne yapmış beni ilgilendirmiyor ki.. Onunla yaşadığı gibi beklersen de öyle olmaz ki..

Güncellemeler
7 ay
sonuçta değiştirmeyeceğiniz bir şey için kafa patlatmak veya ne bileyim sen böyle yapmışsın deyip o insanı silmek saçma geliyor bana zaman geçiyor değişiyor insanlar. Biz mutlu muyuz biz birbirimizi seviyor muyuz biz anlaşıyor muyuz buna bakmak gerekiyor neden geriye bakılıyor ki çok saçma
Ben insanların geçmişe takılmasını anlamıyorum bana nasıl davrandığı benimle olan uyum önemli değil mi?
Cevapla