28 yaşında hayata geç mi kalmışım sizce?

28 yasinda bekar ailesiyle yasayan biriyim. Hayatimda biri yok, olmuyor. Bir yandan yogun sekilde calisiyorum bir yandan ogretmenlik yapabilmek icin formasyon aliyorum. Herseye gec kalmisim gibi hissediyorum. Sizce kpss mi yoksa ozelde calisip bir yandan yuksek lisansa hazirlanmak mi? Ayri eve cikma durumum yok. Kendime bir amac edinmem gerek. Cunku inanilmaz bunalimdayim
28 yaşında hayata geç mi kalmışım sizce?
Cevapla