22 yaşına yeni girdim sizce hayata geç mi kaldım?

Mutlu bir anım yok gezdiğim bir yer yok çevremde dolu arkadaşlıklarım yok kendi içime çok döndüm gerekmedikçe dışarı çıkmadım o sınav bu sınav koşuşturdum açıkçası bir geçmişim yok kim olmak ne yapmak istediğimi biliyorum çünkü kendimle çok baş başa kaldım bazen sosyal medyada insanları görünce buruk hissediyorum 18 yaşında en iyi üniversiteyi kazananlar gerçek aşkı bulanlar gitmedik gezmedik yer bırakmayanlar sadık arkadaş bulanlar … ben ise 0 yeni başlamış bembeyaz sayfa çok gerideyim

22 yaşına yeni girdim sizce hayata geç mi kaldım?
Cevapla