Kocamdan 2 ay önce boşandım. Bir tane kızımız var. Velayeti de bende. Ben hayatıma birini almak istiyorum. Eski kocam beni tehdit ediyor. Sen çocuğumun annesisin, attığın adımlara dikkat edeceksin deyip duruyor.
1 ay
Aday mı var yoksa almak mı istiyorsun normalde karışamaz ama bunu sizi Koruma iç güdüsü olarak söylüyor ise belki anlaşılabilir ama tehdit vari ise hakkı yok
Boşandıktan sonra senin özel hayatına karışma hakkı yok ❤️ Sen artık ayrı bir bireysin ve duygusal hayatını sen belirlersin. Sadece kızının psikolojisini gözetmen önemli 👧🏼 Eski eşinin tehditleri kabul edilemez, gerekirse mesajlarını sakla ve hukuki destek almayı düşün 💔 Gerekirse uzaklaştırma da talep edebilirsin 💪🏻✨
Cevap
16Cevap
Uzaklaştırma kararı almana bakar kimki tehdit ediyo seni hangi sıfatla yani zaten çocuğunu belirli günlerde görme hakkı var bunun dışında bir bağınız yokki
😁😁😁😁fazla zorlamasın kendisini ya hapisde bulur ya mezarda. (Şu anki kocan vurur onu) tabii eğer gqwat değilse
Tehdit olarak demese iyi olurmuş ama o uyarıda haklı.
Uyarının neresi haklı boşanmışız bitmiş gitmiş
burada kadına hak veren abaza erkekler aklınız fesat düşünerek herkesi kendiniz gibi bilerek boş yorum yapmayın. Ülkede onca yaşanan benzeri olaydan dolayı önce kendi nefsinize vurun. Bu ülkede boşanmış kadının sevgilisi tarafından tacize uğramış çocukları ne çabuk unuttunuz !!! Tehdit etmesi yanlış ama çocuğundan dolayı hal ve hareketlerine dikkat etmesi yönünde bunları istemesi hakkı. Siz olsanız farklımı olacaktınız?
İyi de çocuğa herhangi bir şey olmadıktan sonra belirli aralıklarla görebilme Hakkı da varken ve boşanmışken hala hayatımdaymış gibi hüküm vermesi doğru mu?
Uyarının neresi haklı boşanmışız bitmiş gitmiş
Evliliğiniz bitmiş olabilir. Adamda ona bişey demiyor neticede çocuk onunda çocuğu ve korumak zorunda sen bile isteye bişey yapmazsın belki belki hayatına giren kişide yanlış bişey yapmaz kız çocuğunu düşünerek yaşantına dikkat etmeni istemesi en doğal hakkı
Ben daha çok kıskançlık ve boşanmayı hazmedememe olarak algılıyorum
Ben daha çok kıskançlık ve boşanmayı hazmedememe olarak algılıyorum
Konuşurken ya da yaşantınızda ben sizin her an yanınızda değildim öyle ki kalbinizi aklınızı bilemem ama şu bir gerçek ki adamın kızını düşünerek senin hal ve hareketlerine çocuğu etkileyebilecek her türlü yaşantıdan uzak durmanı istemeye hakkı var. Aynı şekilde senin de
İyi de belki ciddi düşünüyorum evleneceğim hayatıma biriyle devam edeceğim
Boşanmışız bitmiş gitmiş istediği zaman ve mahkemenin belirttiği aralıklarla zaten kızını görebiliyor
Kendimi ön plana attığım falan yok.
Dediğim gibi belki hayatımda ki insanla ciddi düşünüyorum
Kızımda velayeti bende büyüdüğü zaman kiminle yaşamak istiyorsak kendi karar verir zaten
Kendimi ön plana attığım falan yok. diyorsun hala belki hayatıma daki insanla ciddi düşünüyorum diyorsun.
Hala kendini ön plana alıyorsun adam sana buna bişey demiyor ki yazdığına göre çocuk için diyor edepli düzgün bir birlikteliğin olur özel anlarınızda çocuk suistimal olmaz o senin hayatın ama çocuğun etkilenebileceği her hareket adamı bağlar
kizinizin hayatini etkilemedigin surece bi haltina karisamaz..
Hiçbir şekilde hakkı yok. Yollar ayrılmış herkes kendi hayatına baksın
Der. Çocuk var. Sarar da sana haberin olsun.
Sidtir ordan deseydin
Karışamaz, elinde tutmayı bilseydi o zaman
Hakkı var mı diye sormak ne alaka ki?
Doğru diyor, dikkat et
Asla yok herkes yoluna
Hayure
Polise veya avukata şikayet et
Onane o herkesle yatacak sen mi yatmicaksin
Yaziyormu hala
karisamaz
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?