Dogum gunumde birini sessizce hayatimdan cikarmak mantikli mi, nasil yapmaliyim?

Hayatımdan çıkarmak istediğim (aslında istemiyorum ama bir geleceğimiz olmayacak, geçmişte yaşadıklarımız vs o yoluna bakıyor, benim de bakmam lazım bir şekilde) biri var. Bugün benim doğum günüm, kutlar mı bilmem (kimse kutlamaz gerçi de) gece bittikten sonra bir mesaj atıp artık hayatımın bir yerinde olamayacağını söylesem...

Sadece onun ve benim olduğum bir wp grubu vardı, oradan çıktım birkaç hafta önce. Bir süre sonra kendisi görmüş aradı sordu, tabii ki bu bir aşama demedim. Kendimi hazırlıyorum ama kolay olmayacak
Dogum gunumde birini sessizce hayatimdan cikarmak mantikli mi, nasil yapmaliyim?
Cevapla