Hayatımdan çıkarmak istediğim (aslında istemiyorum ama bir geleceğimiz olmayacak, geçmişte yaşadıklarımız vs o yoluna bakıyor, benim de bakmam lazım bir şekilde) biri var. Bugün benim doğum günüm, kutlar mı bilmem (kimse kutlamaz gerçi de) gece bittikten sonra bir mesaj atıp artık hayatımın bir yerinde olamayacağını söylesem...
Sadece onun ve benim olduğum bir wp grubu vardı, oradan çıktım birkaç hafta önce. Bir süre sonra kendisi görmüş aradı sordu, tabii ki bu bir aşama demedim. Kendimi hazırlıyorum ama kolay olmayacak
Sadece onun ve benim olduğum bir wp grubu vardı, oradan çıktım birkaç hafta önce. Bir süre sonra kendisi görmüş aradı sordu, tabii ki bu bir aşama demedim. Kendimi hazırlıyorum ama kolay olmayacak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer