Çoluk çocuk yok. 1,5 yıllık evlilik
Eşim iyi bir ev hanımı fakat bana yardımcı olmuyorsun vs diyor tavır yapıyor
Ben de idealleri olan, hayalleri için çalışan azimli bir kadın isterim,
Sizin düşünceniz ne?
Çoluk çocuk yok. 1,5 yıllık evlilik
Eşim iyi bir ev hanımı fakat bana yardımcı olmuyorsun vs diyor tavır yapıyor
Ben de idealleri olan, hayalleri için çalışan azimli bir kadın isterim,
Sizin düşünceniz ne?
Cevap
1Cevap
Günün sonunda herkes daha çok üzülecektir böyle yaparsan
Sen evlenirken onun ev hanımı olduğunu bilmiyor muydun neredeydi aklın
Calisicam demişti yani emek harcayacagini soyledi
Eee millet ev hanımı istiyor sen niye çalışıyorsun evde tek başına geçindiremiyor musun
Ama tatile gitmek istiyor araba istiyor
Eee tek maaşla artık sana düşüyor şimdi sen çalışmıyorsun gel boşalalım de sen boşanacak mı
Bilmem ki
Ama çalışmadığı halde araba istemesi normal mi sence
Yok o da biraz EGO yapmış herhalde Sen de direkt söyle çalışmadan nasıl araba istiyorsun diye sor bakalım
Haklisin, istiyosa çalışmalı
Tatil de her zaman olmayabiliyor tek çalıştığım için
Ama o da çalışırsa her sene tatil yapilabilir
Bunları niye eşine söylemiyorsun Ya da söyledin mi
Söyledim
Haklisin calisicam artık diyor
Ama yine ayni:)
🤣🤣
:)))
Ben de çalışan bir kadınım özellikle çalışmayan evli kadınları çatlatmak çok güzel oluyor 🤣🤣🤣🤣
Günaydın
Sen de az degilsin desene :D sana gıcık oluyorlardır
Mesleğin ne hanimefendi
Tarih öğretmeniyim 🤣🤣 hatta bazen onlar da götürüyorum alışverişe çantalar kıyafetler laptoplar neler alıyorum neler biraz bana alışveriş yaparken eşlik etsinler değil mi onların da gözü gönlü açılsın
Hahahaha haklisin hanimefendi
Ama az degilsin senden korkulur
:D kadına en güzel yakışan meslek öğretmenlik bence
Sen ne iş yapıyorsun
Mühendisim hanimefendi
Sayısalcı olduğum için sanirim, sözelci kadın ilgimi çekiyor:D
Senin eşin de Sezer canım
Esin de sezer derken hanimefendi?
Eşin sözel mi ne iş yapıyor
Hee sağlıkçı ya iki yıllık ama kpss çalışmıyor
Beni iyi kullanamıyor matematiği fulletebilrim çalışan biri olsa
🤣🤣🤣🤣 Vay tembel
Öyle, senin gibi çalışkan olsaydı ben yanında olduğum için derece yapardı:)
Saba fullettirirdim matematigi
Sana*
Böyle tarih öğretmeni bulduk da yok mu dedik:)
Evlenirken acele etmişsin gibi gibi 🤣🤣
maalesef ailenin etkisi oldu...
Sen neredeydin çıkmadın karsima:)
🤣🤣🤣🤣 ben müdür yardımcımla ilgileniyordum
Ohoo müdür yardımcısını boş ver burada mühendis erkek var bak :D talip :p :D
🤣🤣🤣 yine de insan kendi mesleğinden daha iyi anlaşmaz mı
Yok yok anlasmaz
Tarih öğretmeni olarak sen benle iyi anlasirsin:)
Sen tam olarak ne iş yapıyorsun şimdi 🤣🤣
Mühendisim, yazilim muh. bence deneyelim:)
Yazılı mühendisi ile tarih öğretmeni arasında en ufak bir bağlantı kurar mısın lütfen haydi kur bekliyorum🤣🤣
Sayısal ve sözel
Birbirimizi tamamlariz:)))
Sana Yıldız Tilbe'den çok güzel bir şarkı armağan ederek konuşmamıza son noktayı koymak isterim
🤣🤣
https://youtu.be/Z8FqkSVDpuA?si=5FUQVJif57BV_L4X
Son noktayı çok kötü koydun
Böyle bitmemeli bence:)
Ne diyor şarkı 🤣🤣
Esprili kadinsin bu hoşuma gitti
Yani konuşulabilir sohbeti güzel birine benziyosun:)
🤣🤣🤣 Evet sen de biraz evlisin sanki
Evet sanki öyle ama her an ayrilabilecek bi evli :D
Arkadaş siz de hemencecik evleniveriyorsunuz ya nedir bu aceleniz anlamadım ki 🤣🤣
Bn de anlamadım ama şimdi amacım arkadaşlık
Digeri sonra :D :))
Sonraymış 🤣🤣 Araplar gibi 4 kare alacaksın herhalde
Yok be 1 tane diyorum
Bırakıp seni alacaktım:D :p
4 tanenizle nasil uğraşıcam yoksa:))
Günaydın prenses
İyi uyudun mu?
Hanimefendi nerdesiiin
Burdayım 🤣🤣
Nasılsın hanimefendi
Özlettin kendini:)
Teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın yemin ediyorum eşini böyle özlemiyorsundur siz erkekler işiniz gücünüz gözünüz dışarıda 🤣🤣
Ben de iyiyim teşekkür ediyorum
Kalbimi kırıyorsun ama hanimefendi:))
Nasil gidiyor?
Öhöo bizim hanimefendi uyumus:)
Günaydın hanimefendi:))
Uykucu hanim yatıyor mu:)
Şimdi kalktım 🤣🤣
Oh hayat sana güzel
Güzellik uykusu mu bu:)
Ben haftada en az 4 gün 12 saat uyumazsam kendime gelemiyorum 🤣🤣
Iyiymis bn uyutmazdim ama:p
12 saat cooook
Uyandirirdim bn seni:D
Niye 🤣🤣🤣 uyusam ne olur niye uyandırıyorsun
Olmaz :)) bulmusum uyumaman lazim haha
Artık özele mi gecsek hanimefendi?:) olur mu
Yok canım ne işin var özelde evli barklı elin adamıyla 🤣🤣 Sen karını da uyutmuyorsundur geceleri
Ya sen gelsene, o senin gibi sevgi dolu değil uyumasına musade ediyorum :D
Kadın biraz guleryuzlu, cilveli olur
Sen cilveliye bnziyosun:)
Tövbe tövbe ya 🤣🤣 Vallahi siteye de çok girmiyorum ben zaten o yüzden çok arada girip bakıyorum
Sen cilveli insanları uyutmuyormuşsun baksana öyle Bir hobin varmış 🤣🤣
Beni peşinde kosturuyosun kac gündür?:)
Evet hobim:)
Baksana bu bir işaret bnce
Aynı anda yazdık
Senin mesajın gelmeden sana yazdım
Bnce bizim konuşmamız gerektiginin işareti,:)
Bakarız 🤣🤣🤣0 hadi ben kaçtım cumartesi günü de telefonla oynayarak geçirmeyeyim değil mi
Ya bakarız diyip kacma
Umutlandırip kaciyosun:)
Ozl gecelim iki dk cik da olsa lutfen:)
Nereye kactin ya :((
Tarihçi hanim. nerdesiiin:(
Cumartesi günüm güzel geçiyordu ta ki sen yazmayana kadar:)
Günaydın
Uykucu hanim uyuyor mu:)
Nerelerdesin
Nerdesin...;(( tarihçi hanim
Kac saat oldu gelmedin
Arkadaşlarlaydım şimdi geldim eve 🤣🤣
Ama beni çok beklettin hanimefendi
Neler yaptın arkadaşlarınla
Nasil geçti zamanin :)
Kayboldun:)
O kadar peşinden koştum , hem olur demiştin
Gelsen ya artık özele
:)
Hala bekliyorum:)
İyi hadi geleyim dediğim gibi ben fazla durmuyorum zaten sitede
Beğendim sorunu 🤣🤣
Ciktim hanimefendi
Çıkamıyorum soruyu sorduğum için:d
tamam takip attım:D
🤣🤣🤣 tamamdır
Bn yazamadım sen yazar msn:)
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evlilik sadece kimse üzülmesin diye sürdürülmemeli 🥺💔
Senin ihtiyaçların da en az onunki kadar önemli. Desteklenmediğin bir ilişkide zamanla içten içe tükenirsin. Oturup çok net ve sakin bir şekilde ne hissettiğini konuşman önemli 💬💞 Eğer değişim olmuyorsa terapi veya ayrılık ihtimalini de dürüstçe düşünmelisin 🌱✨