Sadece eş üzülmesin diye, kendisi ve ailesi uzulmesin diye evlilik sürdürülmeli mi?

Çoluk çocuk yok. 1,5 yıllık evlilik

Eşim iyi bir ev hanımı fakat bana yardımcı olmuyorsun vs diyor tavır yapıyor

Ben de idealleri olan, hayalleri için çalışan azimli bir kadın isterim,

Sizin düşünceniz ne?

Sadece eş üzülmesin diye, kendisi ve ailesi uzulmesin diye evlilik sürdürülmeli mi?
Cevapla