Bu sıralar bitmiş bir Türk dizisine sardım. Kadın hayatını yalanla baştan yaratıyor, kendini bambaşka birisi yapıyor. Neyse, biriyle tanıştım. Arkadaş ortamında "psikoloğum" dedi. Ortamda daha sonra "özelde mi?" diye muhabbeti tekrardan açıldı. O da, 'yok ben para için değil, gönüllü yapıyorum; insanların dertlerini falan dinliyorum' dedi.
Açıkçası, ben hiç sormam. Psikoloğum dediyse benim için psikologtur, altını eşelemem. Arkadaşlar eşeleme ihtiyacı duydular.
Bu gibi hikâyedeki pürüzler gözüme çok batıyor. 29-30 yaşındasın, mesleğim bu diye kendini tanıtıyorsun. Fakat o meslekten para kazanmıyorsun. Bu nasıl meslek ki o zaman? Ya da geçimini neyle sağlıyorsun, bağışla mı?
Keşke insanlar karşı tarafı bu kadar canım yerine koymasalar.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer