Kendimi çok yalnız ve sevgisiz hissediyorum, neden kimse benimle ciddi ilişki istemiyor?

32 yaşında bir kızım. Şimdiye kadar çok insanla tanışıklığım oldu ama bunu hiç sevgiliğe taşıyamadım. Artık doğru insana inancım da kalmadı. Ki sanırım geçmişte karşıma çıkan doğru kişileri ben görememişim, kaybetmişim. Bana gelirken kimse düzenli ilişki istemiyor ama başkasına gidince teknelerde evlenme teklifi ediyorlar. Evet daha gençken flörtöz zamanım oldu acaba adımı mı çıkardılar. Ama kimseyle sevgili olmadım, yakınlaşmadım. Biraz uzun konuştuklarım da zaten arkamdan bin bir laf etti. Halbuki çok sakin biriyim ama kimsede huzuru bulamadım, sanırım artık bulamam

Kendimi çok yalnız ve sevgisiz hissediyorum, neden kimse benimle ciddi ilişki istemiyor?
Cevapla