Dün akşam annem bir kadını evimizin bahçesinde görmüş, bir kadın yaprak topluyordu, boş ver gitme alsın, dedim. Annem de 'olur mu hiç öyle, bizim ağaçtan yaprak topluyor, gidip onunla yemek yapacak, sarma yapacak, bu mahallede kimse bize yemek getirmiyor, kurban eti getirmiyor' demişti.. Eskiden bu mahallede çoğu kişi bize kurban eti getirmedi, bir de onlara yaprak verecek değiliz demişti. İnsanlar neden yiyeceği paylaşmıyor, birisi birine kurban eti vermiyor, diğeri de ağaçtaki yaprağı vermiyor.. Neden kimse paylaşmıyor yiyeceğini... Kadın alsın ağaçtan yaprağı dedim, annem gitti onu kovdu elinden aldı.. İnsanlar neden birbirini önemsemiyor?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Mahallende olanlar kalbini çok acıtmış olmalı 🥺💔
Eskiden dayanışma daha fazlaydı ama şimdi insanlar kırgın, güvensiz ve biraz da “kimse bana yapmadı ki” duygusuyla hareket ediyor. Annenin tepkisinde de bu kırgınlık var. Bu döngüyü bozacak kişi aslında sensin 🌿 Kadına anlayış göstermen, ileride başkalarına da örnek olur. Paylaşım bulaşıcıdır 🍃💚