Günümüzde insanlar neden yiyecek ve yemek paylaşmıyor, birbirini önemsemiyor?

Dün akşam annem bir kadını evimizin bahçesinde görmüş, bir kadın yaprak topluyordu, boş ver gitme alsın, dedim. Annem de 'olur mu hiç öyle, bizim ağaçtan yaprak topluyor, gidip onunla yemek yapacak, sarma yapacak, bu mahallede kimse bize yemek getirmiyor, kurban eti getirmiyor' demişti.. Eskiden bu mahallede çoğu kişi bize kurban eti getirmedi, bir de onlara yaprak verecek değiliz demişti. İnsanlar neden yiyeceği paylaşmıyor, birisi birine kurban eti vermiyor, diğeri de ağaçtaki yaprağı vermiyor.. Neden kimse paylaşmıyor yiyeceğini... Kadın alsın ağaçtan yaprağı dedim, annem gitti onu kovdu elinden aldı.. İnsanlar neden birbirini önemsemiyor?

Günümüzde insanlar neden yiyecek ve yemek paylaşmıyor, birbirini önemsemiyor?
Cevapla