KKadınla erkeğin maddi olarak eşit olduğu ilişki de kadın bir süre sonra erkeğe saygı duymuyor diye düşünüyorum sizce se öyle mi?

Erkeğin tecrübe, bilgi ve maddiyat açısından daha güçlü olması gerekiyor yoksa kadın bir noktadan sonra ilgisini ve saygısını kaybediyor.

KKadınla erkeğin maddi olarak eşit olduğu ilişki de kadın bir süre sonra erkeğe saygı duymuyor diye düşünüyorum sizce se öyle mi?
Cevapla