Depresyona girseydiniz ilk ne yapardınız?

Herkese keyifli geceler✨🙋🏻‍♂️

Evet malum soruyu soralım.

Çünkü Depresyon çağın hastalığı.

Her insanı etkilemese de bazı insanları derinden etkiliyor.

Çünkü depresif ve yerine oturmamış kişiliklerini örtbas etmek için sağa sola başıboş sokak hayvanları gibi saldırabiliyorlar ya da klavyeden sosyal medyada ona buna sallayıp stresini atma veya üzerindeki negatifliğini atma çabasında bulunabiliyorlar.

Ama onların bu çözümü yanlış.

Diyeceksiniz ki sen doktor musun?

Doktor değilim ama hastam çok😎

Onlara tavsiyem konunun uzmanı bir doktordan MHRS ya da E-Nabız yoluyla randevu almalarıdır.

Doktora gitmek ayıp değil!

Hem belki psikoloğun tanıdığı başka doktorlar ya da veteriner hekimler de vardır öyle değil mi? 😃

#kişilikvekarakter #kaptan

Depresyona girseydiniz ilk ne yapardınız?
Güncellemeler
1 ay
S. Soru✨
Depresyona girseydiniz ilk ne yapardınız?
Cevapla