Ben 24 bilemedim 25'te evliyim zaten, birini tanımak 3,4 yıl, evlilik önemli bir şey, sizce ideal mi tanıma süresi?
1 ay
bir kızın sana 3 4 senesini vermesini beklememelisin bence. İdeal tanima suresi yıllara Gore hesaplanmaz yasanmisliklara ve doğru degerlendirmeye Gore belirlenir. Bir insani 6 ayda da nikah masasına götürebilirsin, birçok kıstas var
Henüz 20 yaşındayım bir kız için de evlilik kolay değil. Zaten birbirimizi daha da tanırız diye dedim sonuçta evcilik oynamıyoruz
Evliliği bu kadar ciddiye alman çok olgun bir düşünce 👍✨
24–25 bence de mantıklı bir yaş olabilir ama herkesin şartı ve duygusal olgunluğu farklı 🧠💭
Birini tanıma süresi için 2–3 yıl çoğu çift için yeterli oluyor. Uzun süreli kriz anlarını ve ailelerle uyumu da görmen önemli 💍🫶🏻
Cevap
3Cevap
Kafamda biri yok ve en erken 27-28 düşünüyorum biri olursa da.
Sevdiğin biri varsa çok kolay zaten evliliğe gider
Evliliğe gitmesi için tek şey sevgi olmamalı. Para yönetimi konusunda bilinçli olması, zor zamanlarda nasıl davrandığı, en temel sorumlulukları kadın görevi olarak görmemesi de önemli. Hatta hamilelik ve çocuk büyütme süreçlerinden de anlamak zorunda ki en zor dönemlerimde (lohusalık misal) bana destek olabilsin. Hatta her erkek evlenmeden önce bunları araştırıp düşünsün ki ona göre evlenip evlenmemeye karar versin. Çünkü birçok erkek bunları bilmiyor ve sonrasında eşinden hamile kaldı ya da lohusa dönemine girdi diye yardımcı olmak yerine soğuyorlar.
Tabiki destek olucak eşinde görevleri var
Zaten evliyim doğru kişi ile yapılırsa gayet iyi mutlu evliliğin olur
Doğru kişiyi bulmak zor ama herkesin önüne illa çıkar biri
Aklında biri var galiba flört vs anladığım kadarıyla umarım mutlu olursun
Var da yavaş yavaş tanışma dönemi diyelim
Anladım da şimdiki kızlar maddiyata bakıyor sevgi geride kalıyor ona göre paran olması lazım evlilik kolay değil birikimn vs
Onu herkes biliyo ben de sevdiğim kadını doğru seçerim o zaman kendime göre ki öyle biri değil zaten paraya bakan biri değil tabiki evlilikte maddi manevi her şey olcak ama eşimin parayı sevmesini istemem
İyi bakalım o zaman sonra üzülme
Afadersiniz ama neye üzülcem ben insan sarrafıyım ilk görünce ne olduğunu anlarım karımda eğer paracı çıkarsa para kölesi olsun onun bu ayrı konu ama param için benimle birlikte olursa o sıkıntı ki öyle biri değil zaten tanımadığın biri hakkında yorum yapma
Şimdiki kızlar paraya bakıyor benim düşüncem bu bilemem tabi
Ya hala para diyo paraya baksa 10 lafından birini anlamam mı diyelim. Paraya bakıyo baksın ilişkide elbet olucak ama kullanmak ayrı o ayrı demek ki sende kocanı parası için seviyon gelmişsin buraya yorum atıyon bide
23 'te nişan 24 düğün filan
Hala evlilik düşünmeyen ben
inşallah
Bencede ideal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?