Anaokulu öğretmeniyim eşim işimi küçümsüyo?

Eşimin maddi durumu iyi, kendisi iş insanı ve bana aylık 100.000 TL para veriyor fakat her kavgada paramı kesiyor hadi bakalım şimdi ne yapacaksın, düşün bakalım falan diyor. Ben de bu yüzden düşündüm taşındım, işe girmeye karar verdim. Normalde ben anaokulu öğretmenliği yapıyorum, gölge öğretmen olarak çalışacağım haftanın üç günü 10 ile 4 arası asgari ücret… Eşimin şirketinden sigortalı olduğum için sigorta istemedim, haftalık alacağım parayı 7000 TL şeklinde… En azından işimi yapmış olurum. Sizce bu para az mı? Eşim işimi küçümser gibi davranıyor, halbuki ben bilirim ki öğretmenlik çok kutsal bir meslek, dışarıdaki herhangi biri öğretmen olduğumu duyunca saygılı davranıyor fakat eşim sanki öğretmenlik vasıfsız bir eleman işiymiş gibi davranıyor, iyi tamam hayatım hiç yoktan iyidir, bu bölümü okumuşsun başka bölüm bulsaydın keşke falan gibi şeyler söylüyor …

Güncellemeler
2 ay
Aslında benim için çok şey yaptı bana geleceğim için iki tane daire aldı kiraları ile geçinirim diye falan
Anaokulu öğretmeniyim eşim işimi küçümsüyo?
Cevapla