Öğretmenim, eşim kazancımı beğenmiyor. Yorulma evde otur diyor haklı mı?

Eşim kazancımı beğenmiyor. Boşuna çalışıp durma, kendini yorduğuna değmiyor istifa et evde takıl diyor. Haklı mı sizce? Öğretmenlik mesleğini yapıyorum. Eşim kazancın düşük zaten ne diye çalışıyorsun diyor. Ev hanımı ol benim kazancım ikimize yeter diyor. Ne yapmalıyım sizce?

Öğretmenim, eşim kazancımı beğenmiyor. Yorulma evde otur diyor haklı mı?
Cevapla