Çocukluğumdan beri hep acı çekiyorum üzülüp ağlıyorum hep öyle olmuştur bir günüm bile mutlu bitmiyor nerde Allah nerde adalet?

Çocukluğumdan beri hep acı çekiyorum üzülüp ağlıyorum hep öyle olmuştur bir günüm bile mutlu bitmiyor nerde Allah nerde adalet?
Cevapla