Tesettürden açılmak istiyorum ama günah ve pişmanlık korkusuyla nasıl başa çıkarım?

Yıllardır içimde ve beynimde bitmeyen savaşımdır tesettür. Kendim isteyerek girdim bu arada. Ve tesettür uğruna işimden bile vazgeçtim ama 10 sene olsa dahi yapamıyorum artık. Açılmak istiyorum aynaya baktığımda kendimle barışamıyorum ama açıltsam da ne hissederim ya pişman olursam Allah beni affetmezse çok korkuyorum bu ikilem beni çok yoruyor artık. Benzer hikayesi olanlar var mıdır aranızda? Açılıp mutlu olan ya da pişman olan? Tam tersi bu savaşı kazanıp tesettürüne devam eden? Açılmama engel bir durum kişi yok çevremin etraftaki insanların bakışlarından söylemlerinden de korkuyorum
Tesettürden açılmak istiyorum ama günah ve pişmanlık korkusuyla nasıl başa çıkarım?
Cevapla