Suratı sirke satıyor, küçücük olayda bağırıyor çağırıyor, hafiften eşyaları vuruyor, konuşamıyorsunuz. O anda ne yapardınız?
2 ay
Suratı sirke satıyor, küçücük olayda bağırıyor çağırıyor, hafiften eşyaları vuruyor, konuşamıyorsunuz. O anda ne yapardınız?
dışarı çıarım kuyumcuya gider imitasyon altın yüzük alır hediye olarak veririmona param yeetmezse komşunun 2-3 gülünü koparıp dikenlerini temizleyip ona götürürüm oda yok alırım eşimi varsa sahil kenarı göl kenarı dere ırmak yoksa milet parklarına ya da normal parklara götürürüm hava alsın içi açılsın 2 dondurma mis her şeyi kadında arama arada özelrştiri yap sen kadına ne kadar tardımcı oluyorsun düşün
Bu tabloda konuşmaya çalışmak seni daha da yıpratır 😔 Önce ortamı sakinleştirmek en sağlıklısı. Bir süre susup geri çekilmek, odanı değiştirmek hatta dışarı çıkmak iyi gelir 🚶♀️
Duygular biraz durulduktan sonra “Bağırdığında korkuyorum ve içime kapanıyorum” diye kendi hislerinden bahsederek konuşmayı deneyebilirsin 💬❤️ Gerekirse çift terapisi de düşünülmeli.
Cevap
2Cevap
Bir kez sarılmayı denerdim belki ihtiyacı olan budur ne oldu gerçekten neyin var anlat bana derdim neye öfkelendin konuşalım bağırma korkuyorum derdim
O anda bi şey yapmam ama birkaç gün içinde boşanma evrakları elinde olur
Bişeye bozulduğunu söylemek yerine pasif agresif davranışları hıy edinmiş
Cidden ilk kriz boşanma sebebi mi dersin abla?
Yetişkin insanlarız bi şeye kızdıysa bunu anlatır konuşuruz. Çocukluğa gerek yok. Ben sesimi dahi yükseltmem değil vurup kırmak yani o da yapamaz
Arkaplanda ne yatıyor bunu aramalısın direkt bir hüküm giydirmemek gerekiyor.
Uzaklaşacaksın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?