Eşimin özgüveni yok hiçbir iş elinden gelmiyor. Annem diyor bu hiç size bakamaz. 6 aylık hamileyim bu durum beni aşırı üzüyor. Zaten eşimin elinden telefon düşmüyor. Daha söylediğim zaman ben suçlu oluyorum. Eşyalar var başka şehire göndereceğiz otobüse sor ona göre oraya verelim dedik. Kalkmış diyor kimseye ağız eğemem. Kargoyla gönder. Yıllarca her işini annesi yapmış. Hiçbir şey düşünmüyor varsa yoksa telefonda oyun oynamak pek konuşmaz. Bu durum iyice canımı sıkmaya başladı haliyle ben de soğuk davranıyorum. Annemin sözleri de beni iyice üzüyor çok beceriksiz falan diyor
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
böyleleri bile eş buluyor bense evde yalnızım. bana gelince eş aday adayı dahi olma ihtimali olmayanlar bile tanışma aşamasında bi ton şey soruyor
Marketten kutudan mı aldın evlenmeden önce adamla hiç konuşup tepkilerine fikirlerine bakmadın mı.
Anneler ne derse doğrudur bu hiç sekmez.
Zaten annem hiç istemedi ama ben kıyamadım ama kendime kıymışım
Geçmis olsun annen evliliğinizi bitirmiş sadece resmiyet kazanmamis
Ama ben de gerçekten sıkıldım. Kafeye gidiyoruz adam yine konuşmuyor etrafı izliyor zaten uzun zamandır görüşememişiz
Annenden uzak kalırsan evliliğin kurtulur tekrar geçmiş olsun
Annemle bir ilgisi yok biz 2 ay yan yanaydık o zaman çalışmıyordu bütün öfkesini benden çıkardı. Eve gelmiyordu içiyordu.
Hatta onu da geçtim balayında beni yere atmış biri bu
Annen beynini yıkamış iflah olmazsın artık adam ne yapsa batacak kafada bitirnissin umarım her şey güzel olur
Balayında beni itmesi ilk aylarda sürekli içip içip tartışmalarımız da mı annem yüzünden
Yanımda değilken de ağzıma sçtı ne küfrler etti
Bitti dedim öfkesini kontrol edemiyor. Doktora gittim dedi diye affettim
Hangi kadın balayında şiddet görmüş
Evet baştan istenmemis bir damat olduğu için nafile ne yapsa boşuna sende ister istemez acaba ailem hakkımı diye de düşünüyorsun normal olarak
Tamam da bana güzel davransa ben niye ailem haklıymış diyim ki beni o kadar ağlattı
Ve hep olumsuzu düşünüyor annesinin lafıyla hareket ediyor
İkinizde ailelerinden uzak durun hersey yoluna girecektir onun bunun lafına bakipta evliliğinizi bitirneyinn
Nasıl olacak ki o 😃 Doğum için izin alacam ailesinin dubleks üst katında kalacaz
Düzenimiz yok
Ailesi sözde evden çıkacaktı ama düğün zamanı çıkmaktan asla bahsetmediler niyetleri yok
Kiraya da çıkamam diyor
Her şeyi ailesiyle paylaşır ama bana anlatmaz. Hep annesi kendine bağımlı yetiştirmiş her şeyini annesi yapar.
Biraz daha bekle gerçegi görecektir aynı şey senin içinde geçerli
Ben başka bir ilde çalışıyorum memurum tayinim çıkmadı. Tayin olayı da çok zor. Bir şeyler için çabalamak yerine hep üzülüp kafaya takıyor. Zaten ilaç kullanıyor. Hep en kötü senaryoyu kuruyor
Ailesiyle beraber yaşamak istemiyorum.
Biraz akışına bırakın bir süre milletten de uzak durun kimseye gidip gelmeyin aile içinde ki olayları dışarıya anlatmayın
Aslında ben anlatmıyorum zaten ailem istemediği için hiç belli etmedim ama şu an annem her şeyi görüyor.
Kendisi her şeyi anlatıyor
Ya bırak artık annem de annem annen adamı istemediğin için boşanma ni istiyor adam baştan istenmemis
Annem de annem demiyorum. Ama bana bağırmaları öfkesi küfrü sürekli en kötüyü düşünmesi güçsüz oluşu beni de tüketti. Bir de her şeyi benden bekliyor diyorum bütün gün dışarıda çay içeceğine neden birlikte vakit geçirmedik. Diyemiyor mu gel beraber çay içelim zaten birkaç günlüğüne gelmiş ama yok.
Diyor sen çok düşündün sen deseydin. Ki ben yılbaşında dedim çıkalım diye. Çıktık onda da dedi hediye alalım sana. Bende dedim sen düşünüp alsaydın. O yüzden hiç konuşmamış hep etrafa bakıyordu.
Benim neyi sevip sevmediğimi düşünüp hiçbir hediye almamış bunca yıl konuştuk ettik. Evlendik yine yok. Bir dal gül düşünüp almamış. Beni düşünsün istemiyorum ama yok. Önce ben yapcakmışım
Demiyorum bana her dk bir şeyler alsın etsin. Bir evlilik teklifi bile yapmadı.
Evlendikten sonra daha çok düşünüyorum neden bunları düşünmüyor diye
Hamileyim çocuğumuza küçücük bir şey de alabilirdi. Baktım arkadaşının çocuğu için para göndermiş oyuncak alsın diye
Ben demesem karnımı sevmeyi de akıl etmez
Elinden o telefon hiç düşmüyor. Yanına gidiyorum telefonu bırakmıyor.
Adam gucssuz değil her şeyi akışına bırakmış adamı çok yormussunuz adamın içinde fırtınalar kopuyor sen ve ailesi arasında debelenip duruyor adam yardımcı olacak sensin
İçine kapanık ama. Ailesi de saf diyor. Yok işte bir şey becermez diyorlardı.
Psikolojisi iyi değil. İlaç kullanıyor. Anlamaya çalışıyorum ama beni de yordu. Üzülmekten ilgisizlikten
Hiçbir düzen yok. Şimdi izne de ayrılacam daha da parasız olacam. Eşime ailesi de yardımcı olmuyor. Babası çalışmıyor. Onlara da para veriyor. Demiyorlar çocuğun olacak sen verme
Zaten evden çıkmaya niyetleri de yok
Keyiflerinden ödün vermiyorlar da
Ben dedim dışarı çıkcam. Diyor düşün taşın ben bir yerde oturmaya giderim
Evlilik neydi hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde eşin zor zamanlsrdan geçiyor el ele verip bu zorlukları beraber atlatabilirsiniz
Teşekkür ederim sayenizde biraz ılıman oldum gidip konuşcam. Tayın olayımız çözülse her şey daha iyi olacak ama biraz zaman alacak😞 maaşım kötü de değil hiç yoktan kiraya çıkarız ya da ne bileyim eve yazılırız. Şu an tek maaşla her şey daha zor hem de çocuk olacak
Umarım her şey düzelir sizin için biraz daha sabır gösterin eşinize sürprizler yapın ona değerli olduğunu hissettirin yanında olduğunuzu her an hissettirin
Teşekkür ederim 🙏🏻 şimdilik konuştuk ettik. O da uzak kalmaktan bahsetti onun streesinden düzen kuramamaktan.
Umarım her şey gönlünüzce olur🤗
İnşallah teşekkür ederim 🙏🏻😊
Rica ederim🤗
Biz konuştuk ettik de ne oldu. Ben alkol olayına karşı olamama rağmen gitti bugün yine zıkkımlandı. Dün biz konuştuk tatlıya bağladık insan bir gün olsun eşini umursamaz mı. Dışarı giderken dedim bak içme diye tamam dedi. Yine gitti zıkkımlandı. Ben ona surat asmıyım da ne yapayım. Bütün mutluluğumu bugün yerle bir etti. Gelmiş diyor sen köylü müsün. Ben de senin başını kapatırım diyor
Dışarıya giderken neden içme diye tembihliyorsun keşke böyle bir şey demeseydin sabah ayık kafayla tekrar konussaydin dün biz ne konuşmuştuk neden böyle yapıyorsun diye
E çünkü içiyor. Ben de haliyle söyledim. Bir gün de huzurumuz kaçmasın istedim. Bugün konuşcam zaten yarın da gidecek. 1 hafta 10 gün boyunca iki gün güzel vakit geçiremedik resmen 😕 Yok işte biri gelmiş demiş ısmarlıyim bilmem ne. Dedim yani o adam için benim kırılmam umrunda olmadı. Daha kalkmış diyor köylü müsün. Ben de senin başını kapattırayım diyor 🤦♀️
Evet yine güzelce konuşun. Başını kapatmanı neden istiyor?
Ben alkolüne karışıyormuşum diye o da öyle söyledi
Çok saçma bir durum olmuş ama yinede güzelce konuşun biraz bu şekilde devam edin
En ufak bir şey oluyor adam bana trip yapıyor. Bak yarın gidecek kalktı küstü 🤦♀️ öylece yattı kahve yapacaktım içmeyecem dedi. Ya ben daha ne yapabilirim bu ne anlamıyorum. İnsan yarın gideceği için bile böyle yapmaz
Bana köylü müsün bağnaz mısın demesine rağmen yine ben adım attım
Siz kahve yapıp götürün. Sevdiği bir şey varsa yapın simdi. Beraber vakit geçirmek istediğini söyle. Neden koylumusun sözünü kullanıyor size?
Ben onun alkolüne karışıyorum ya alkol almak çok elit bir şey sanırım
Ben doğuluyum o batılı onlarda çok normalmiş gibi konuşuyor
Yattı beyefendi benim de sinirlerimi bozdu bu ne böyle çocuk gibi
Hem hamileyim hem de üstüne trip yiyorum hem de yarın gidecek
Zaten telefondan da kafasını kaldırdığı yok
Çok saçma ama olur mu öyle şey alkol ve elitlik. Bunu bir daha söylemesine izin vermeyin çok kırıcı konuşuyor. Beni uzuyosun böyle bir söz söyleme bir daha lütfen deyin gervekten çok kirici
Ben yine de hiçbir şey söylemedim onu söylemesine rağmen
Ama laf çarptım ben köylüyüm ya dedim
Telefonu bırakıp ondan ilgi beklediğini açık açık şöyle. Sana ihtiyacım var gibi kelimeler soyleyin
Söylüyorum ama nafile. Hiç bakmıyor bile ben anlamıyorum bu kadar çok seviyorum diyen insan nasıl böyle olabilir
Yatmasına izin vermeyip yüksek sesle müzik açtım o kadar sinir oldum ki hep ben adım atmak istemiyorum
Ben her şeyi geçtim yarın gideceksin bari ne var ne yok unut son gün böyle yapma değil mi
Neden giderayak böyle yaptığını sordun mu sorduysan ne diyor? Tabiki anlıyorum hep senin bir şeyler yapman can sıkıcı oluyor
Düğündeki altınları dedi giderken götüreyim yok dedim diye
Daha önce de bunun yüzünden kavga etmiştik taktı ya. Onlar kadına ait ki ben bir evimiz olsun diye verecem kredi çekerse
Nereye gidiyor hep gitmekten bahsettiniz
Memleketine çalışmak için ben de başka bir ilde memurum tayinim çıkmıyor
Umarım en kısa sürede tayininiz çikar. Eşiniz gelip bulunduğunuz şehirde çalışmasına imkan yokmu
Maalesef kendi işini yapıyor. Burası da küçük bir yer hem de burayı da sevmiyor
Hiç başka bir ilde yaşamamış dayanıklı değil yani
Kendi işini sizin bulunduğunuz ilde devam ettirmesi mümkün degilmi
Burada yapamadı kendisi batılı ve burası doğuda küçük bir il. Geldi 2 ay kaldı bunalıma girdi git dedim bende haliyle
Siz sanırım eşinizin söyledikleri etkisinde kalmışsınız. Sürekli batılı doğulu çatışmasından bahsediyorsunuz. Bence bu söyleme takılı kalmayın doğunun da kendine has çok güzel kültür leri gelenek görenekleri var
Ben zaten doğulu olduğum için yadırgamıyorum ki. Gayette seviyorum. Ama eşim yapamaz hiç aile evinden çıkmamış
Eğer imkan varsa bulunduğunuz şehirde eşinizin işini yapmasına onu desteklemeli siniz. Ona sürekli özgüven asilamalisin
burada kaldığı sürede çok kavga ettik. Hem çalışmıyordu hem de burayı sevmiyormuş. Burada bir şeyler yapmak istemiyormuş. Hem de zaten 3 hafta sonra doğum için izne ayrılacam 1 yıldan fazla zamanımız olacak tayin için uğraşacağız. Ama bu sürede de ailesinin dubleks evinin üst katında kalacağız 😕onu da hiç istemiyorum beraber kalmayı
Sabah çıktım iş için görüşmeden. Bugün gitmeden çalıştığım yere geldi ilk defa çiçek almış 😊
Ne güzel neler hissettin peki🙂 Demek ki bir şeyler biliyormuş adam gördün mü
Mutlu oldum şaşırdım ilk defa böyle bir sürpriz yaşadım😊 değer verdiğini hissettim
Sıra sende artık eşine sende küçük sürprizler yapmalısın🙂
Ben zaten hediye almıştım hem doğum günü hem yılbaşı 😂
Fazla simartmayim aliskanlik yapar diyorsun😁
Olabilir 😂 biraz o devam etsin ben normalde de yaparım düşünürüm yani
Sürpriz yapmak güzeldir eğlencelidir😂
Evet 😊 teşekkür ederim yorumlarınız için
Rica ederim mutluluklar dilerim size🤗
İnşallah birkaç gün mutlu kalabiliriz 😄
Biz yine dayanamayıp kavga ederiz kesin
Niye öyle diyorsun negetif olmak yok daima olumlu🤗 senin canın sıkılıyor sanırım kavga etmek eğlenceli mi yoksa senin için😂
Öyle de işte eşim bunu engellediği için ister istemez öyle düşündürüyor
Annem moralimi çok bozuyor ya kalkmış diyor saf canım olmuş.
Grzekalı olmuş diyor
Annene artık eşim hakkında olumlu olumsuz bir şey duymak istemiyorum de. Bu ne böyle sürekli laf sokmalar
Söylüyorum ama işe yaramıyor küsüyorum bu sefer hatasını anlıyor özür de diliyor bazen ama sonra yine aynı
O halde uzaktan sesini duymak daha güzel olur bayramdan bayrama git yoksa iyiye gitmeyecek sanırım bu işin sonu
Bensiz de yapamaz ki tek çocuğuyum ona da kıyamıyorum. Belki çocuk olunca artık uğraşmaz çünkü torununu seviyor şimdiden 🙂
Umarım öyle olur🙂
Umarım 🙏🏻
🙏🙂
Merhaba
Merhaba nasilsiniz
İyiyim teşekkür ederim ben yine bir konuda görüşlerinizi alabilir miyim özelden yazsam sorun olur mu kötü bir niyetle değil
Tabiki sizi dinliyorum
Mesaj atamıyorum ama
Sizin de takip etmeniz gerekiyor sanırım
Nickiniz nedir
Şu an takip ettim ayşem
Anneler hiç yanılmaz
Kesinlikle daha önce dinlemediğimiz için çok pişmanım
Keşke dönüşün bir yolunu bulsan
Evlenmeden once hic mi tanimadin
Uzak ilişkiydi ve ayrıldığımızda aşırı üzülüyordu kıyamadım ama bu sefer kendime kıydım. Ayrıca öfke problemi de var
Yazik olmus sana keske hamile kalmasaydin en azından
Boşanmayı düşünüyordum bir baktım hamileyim olan olmuş 🥺
Gecinebilrisen bosan hayatin zehir olur
Ben eşimden daha çok kazanıyorum. Bu da zoruna gidiyor anladığım kadarıyla.
Bence tek yasa yemin ederim daha mutlu olursun
Bu gidişle başka yolu yok gibi 😞 ama tek başıma çocuk büyütmek korkutuyor beni hem de canım canım konuşuyordu eşim benim çocuğum der gibi tehdit ediyordu
Bunca zaman bana tek dal gül almamış ya ya da neyi sevip sevmediğimi düşünüp küçük bir hediye bile almamış annesinin aklıyla hareket eder
Ne bileyim yüzümdeki gözümdeki gülüşü aldı resmen ya. Erkek dediğin güçlü olur ama yok eşim ha bire en kötüyü düşünüp üzülsün o üzüntüsünü de bana yansıtsın ya da hiçbir şey anlatmasın
Aynen oyle erkek dedigin guclu olur annesinjn arkasina siginmaz
Zamanmgösterir becerikli mi değil mi
Boyle tiplerle yurumez.
sen böyle olduğunu evlenmeden önce fark etmedin mi
Uzak ilişkiydi bu kadar olduğunu bilmiyordum
Evlendikten sonra mı aklına geldi
Nasıl evlendin bu adamla
Uzak ilişkiydi yıllarca konuştuk ettik bu kadar olduğunu çok geç anladım
İyi çocuk yapmış onu da başkasına yaptırmamış
Psikolojisi pek iyi değil hep olumsuzluğu düşünüyor bu sefer beni üzüyor. Ben de yoruldum. Güçlü olmaya ya da bir şeyleri yoluna koymaya çalışmak yerine hep üzülüp düşünüyor
Yorulursun tabi çalışıyor mu peki
Çalışıyor ama hep şikayetçi yorulduğundan. Ve sürekli parası yok. Çünkü parayı tutmuyor. Ben de çalışıyorum başka bir ilde eşim ailesiyle yaşıyor. Tayinim çıkmadı. Doğum için izne ayrılacağım kurulu bir düzenimiz bile yok ailesinin dubleks evi var üst katında kalacağız 😞
Yuhhhhhg bu nasıl bir şey ya
Ben de anlasam iyice psikolojim bozuldu. Sürekli kaygılı üzgünüm bu durumun içinden çıkamıyorum. Beni çok sevdiğini söylüyor sürekli ama ben gram bir şey görmüyorum. Ne ilgi ne bir küçük hediye. İlk günlerde de hep kavgalıydım
Neden devam ettiriyorsun bu evliği
Yeni evlendik hamile kaldığım için
Hamilelik veya çocuk bu adamı düzeltmicek
Evet kesinlikle değiştirmeyecek. Üzerine içen biri içince daha çok kavga ediyoruz.
Şu an hazırlık yapıyoruz eşyaları göndermek için o yola girmek bile beni korkutuyor
🥺 Dertleşmek istermisin
Ben ne yapacağımı bilmiyorum ama bildiğim tek şey yıllardır beni mutsuzluğa sürüklendiğim
Sürüklemeye de devam edicek
Hele ailesiyle yaşamayı hiç istemiyorum
Onlar da yalancı sözde evi vereceklerdi ama düğün zamanı hiçbir şekilde evden çıkma lafı bile olmadı hiç çıkmayacaklarmış gibi konuşuyorlardı
Söylesen anlamaz bunu
Şu da var benim tayin olayı da belli değil. Dedim o zaman ev tutalım. 15 20 bin nasıl kiraya vereyim dedi
Durumum yok o kadar diyor
Eee beraber çalışıp halledersiniz
İyice soğudum yaa annemi bunca zaman üzdüğüm için çok üzülüyorum. Çünkü hiç istemedi sen daha iyisine layıksın dedi.
İşte şu an doğum iznine çıkacağım 1 yıl çalışmayacağım hem de daha tayini aldıramadık
Onu telefonuyla baş başa bırak bende öyle yaptım
Bosandinmi
İlginç