Eşiniz böyle olsa ne yaparsınız?

Eşimin özgüveni yok hiçbir iş elinden gelmiyor. Annem diyor bu hiç size bakamaz. 6 aylık hamileyim bu durum beni aşırı üzüyor. Zaten eşimin elinden telefon düşmüyor. Daha söylediğim zaman ben suçlu oluyorum. Eşyalar var başka şehire göndereceğiz otobüse sor ona göre oraya verelim dedik. Kalkmış diyor kimseye ağız eğemem. Kargoyla gönder. Yıllarca her işini annesi yapmış. Hiçbir şey düşünmüyor varsa yoksa telefonda oyun oynamak pek konuşmaz. Bu durum iyice canımı sıkmaya başladı haliyle ben de soğuk davranıyorum. Annemin sözleri de beni iyice üzüyor çok beceriksiz falan diyor
Eşiniz böyle olsa ne yaparsınız?
Cevapla