Eşiniz böyle olsaydı ne yapardınız?

Eşim satınalma sorumlusu kumaş va işlete bakıyor başka bir firmadan bir kadınla görüşüyor birçok firma ile gerçi bu kadınla aşırı. Samimi konuşuyor gülücükler vs kadın yaşlı eşimden büyüktür yani neyse kaç kere dedim bak kaç kez kadın çok rahat zaten eşimde normal konuşuyor argo ypk ama kadın hüsocum ödemeyi alırsın yarın yazmış ya başka bir firmadan bir kadın nasıl bunu yazıyor deli oldum şimdi sizce haksız mıyım defalarca kavga ettik ya defalarca ben iş gereği konuşuyorum ahlakszo bişey görürsen uyar diyor ya elalemin jarısı neden kocama hüsocum desin Allah aşkına sizce ben ne yapmalıyım dürüst olun ama ya lütfen hep diyor ki bana çok yükseliyorsun bişey yapmadığım halde tamam o bişey yazmamış ama kadına yüz vermiş ki baya bunu yazıyor değil mi kadın erotik bişey yazsa mesela tepki vermeyecek belki de haksız mıyım ya süz olsanız ne derdiniz bugün ciddi ciddi konuşacağım sabah söyledim bişeyler hiç umrunda olmadı adamın

Eşiniz böyle olsaydı ne yapardınız?
Cevapla