Evlilikte ev işi görev dagilimi neden hâlâ sadece kadının üstüne kalıyor?

Merhabalar ben bir evlilikte görev dağılımı olsun istiyorum bütün yükün kadına verilmesinden taraf değilim. Hani demiyorum ki işten gelsin temizlik yapsın, hayır. O çalışıyorken zaten ben yaparım ya da ikimiz çalışıyorsak bir görev dağılımı yapılmalı diye düşünüyorum ne yazık ki benim eşim kadının görevi bunlar deyip işin içinden çıkıyor benim çalıştığım zamanlarda da aynı fikirdeydi şu an çalışmıyorum yine aynı fikirde. Hani çok nadiren masayı topladığı oluyor 2 yılda 3 defa falan :) Bu düşünce bu toplumda ne zaman değişecek yeter artık

Evlilikte ev işi görev dagilimi neden hâlâ sadece kadının üstüne kalıyor?
Cevapla