28 yaşında hiç bir kızla buluşmamış erkek hakkında düşünceleriniz nedir?

28 senedir hiç bir kızla görüşmemiş gelen teklifleride hram caiz olduğu için reddetmiş hakkında nasıl fikre sahip olursunuz çoğu kişi bununla dalga geçer erkek değilsin sen der ve alaycı bir bakışla bakarlar sizin düşünceleriniz nedir
Not- Kimse burada kız ayarlamak için konu açıyorsun yazmasın gizliden açmazdım öyle bir niyetim olsa ve özelde kızlara yazardım 1 kıza bile yazmadım sadece sitede işten vakit bulduğumda zaman geçmesi için pazar günleri giriyorum
28 yaşında hiç bir kızla buluşmamış erkek hakkında düşünceleriniz nedir?
Cevapla