30+ yaşta olup hiçbir kızla buluşmamış/flört etmemiş erkek hakkında ne düşünürsünüz?

30 lu yaşlarında hayatında hiç kız arkadaşı olmamış hatta flörtü de olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Güncellemeler
+1 yıl
Nedenini sorduğumda Türkiye'de çoğu erkek benim gibi kimsenin eline kız eli değmiyor. Normal olan bu dedi... Sizce söylediği şey doğru mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
30+ yaşta olup hiçbir kızla buluşmamış/flört etmemiş erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla