Güncellemeler
+1 yıl
Hiç bir kızla buluşmamış görüşmemiş bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
35 yaşına kadar eline kız eli değmemiş ve hiç bir kızla buluşmamış görüşmemiş erkek hakkında ne düşünürsünüz sizce bu normal mi yoksa biraz garip mi karşılarsınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
kızlarla ilişki yaşamaktan korkan, ikili ilişkisi kötü, kendine güveni olmayan, ayrıca sorunu kendinde görmeyip karşı tarafa b*k atan tiptir..
normal ama 35 yaşına kadar da ilişki yaşamayı bilmeyen birisiyle ilişki yaşamak çok zorlar bunaltıcı olabilir
Bu zamanda biraz garip ama bir nokta da doğru kişi karşısına çıkmamış
Ya tipsiz ya da fakir olmalı nedeni bunlara bağlı olmalı
Karşısına istediği gibi biri çıkmamıştır. Fazla tip olmadığı İçin görücüler de kabul etmemiştir. Ama insanlığına bak boş ver bu şekilde düşünme
Garip bence. Bir nedeni olmalı.
Neden garip geldi peki size açar mısınız?
O yaşa kadar olmuyorsa bir kusuru olmalı. Normal bir durum değil yani.
Hayat şartlarını öğrenmen lazım.
Bu adam büyük şehirde yaşıyor Bursa da ve lise dahil tüm eğitim hayatını kızlı erkekli ortam da okudu bunun dışında dindar birisi de değil ortalama bir müslüman?
Bakir erkek sayısı bakir olmayan erkek sayısından fazla. Sen sosyal medyada olduğundan farklı görünen insanlardan yola çıkarak her gece birileri birileriyle sevişiyor sanma. Normali bu aslında.
Ben burada ne erotik kategorisinde fenomen kızlar tanıdım gerçekte hepsi bakire Teresa. O yüzden sorun yok.
Mağara adamı olabilir.
Gayet normal
Peki bu adamın sevmek veya sevilmek gibi bir ihtiyacı olmamış mıdır karşı cins tarafından?
Canım bir çok ihtimal var
Aklıma gelenleri sayayım
1) bu tarz ilişkilerin isteklerin insanın nefsinden geldiğini hayvanı dürtüler olduğunu ve bunları kontrol altında tutmayı istiyor evlenmeden bir şey yaşamayı yanlış buluyor olabilir
2) aşırı dindar değil demişsin ama İslam da zina büyük günah sayıldığından ve direk zinaya yaklaşmayın denildiğinden bu da olabilir
3) henüz aşık olmamış doğru kadın ile karşılaşmamıştır
4) libidosu çok düşüktür
5) libidosu düşük değildir ama cinsellik ile ilgili bir problemi vardır karşı taraftan çekiniyordur
6) yaşadığı psikolojik bir travma vardır kimseye güvenemiyordur
7) bunların hiçbiri yoktur kimseye ihtiyacı olmadığını hissediyor hayatta farklı alanlara odaklanıyordur
Gayet normal
Bir erkek karşı cinse hiç ihtiyaç duymaz mı peki bu kadar uzun sürede?
Her insan bir olmaz
kekliyor tabikide
Neden sence
etkilen diye tabiki de
yani yapmis ya da yapmamis onemi yokki dogrular neyse onu soylemek daha dogru
Gerçek olma olasılığı düşük mü peki ve neden?
ya boş ver takma oylesini
Temiz erkek masum kalmış adam cezbetti biraz
iyidevam et ver garibana bari de ilki olasin 🤣
35 yaşında ve 2 metre yakından bile kız görmemiş şimdiye kadar. canlı canlı bir kız görmedim hiç şu sokakta kızlarla el ele dolaşan şerefszz adilerr den değilim diyor hep
el ele dolasan serefsiz adi mi oluyor ozaman senin elini tutmaya baslarsa serefsiz adi olacak oda cahilin biri belliki yani sen ona vermeyi brak konusma bile
adamin karisi elini tutmus opmusdur serefsiz mi oluyor
Yok karı koca olanlar için değil sevgili olarak dolaşan çiftlerden bahsediyor
neyse sen onla devam et iyi temiz erkek iste karakterini ssiikim oylesinininnn zihniyetinin ammkk oylesiyle ne diye konusuyorsan
sorunludur
Neden böyle düşünüyorsun peki açar mısın?
Ben de oyle
Yaş kaç ve sizin neden olmadı?
Gayr-ı meşru ilişki istemiyorum
Normal degil
Neden peki?
Gecikmiş
Kaç yaşına kadar normal sayılabilir peki sizce en fazla?
30-31 max
Ezik tıp.
Olabilir