30 yaşına gelmiş ama hayatında hiçbir kızla tanışmamış buluşmamış konuşmamış gezmemiş bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

29 yaşındayım 30 yaşıma geldim ama hayatımda hiçbir kızla tanışmadım buluşmadım konuşmadım gezmedim böyle bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
30 yaşına gelmiş ama hayatında hiçbir kızla tanışmamış buluşmamış konuşmamış gezmemiş bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla