30 yaşına gelmiş ve hiç bir kızla çıkmamış. Konuşmamış, Hiç sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Sizce 30 yaşındaki bir erkek için bu durum normal mi?

Güncellemeler
1 yıl
Sizce bu durum normal mi?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
30 yaşına gelmiş ve hiç bir kızla çıkmamış. Konuşmamış, Hiç sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla