Arkadaşlarımın annem hakkında konuşmasından rahatsız olmam normal mi, yoksa abartıyor muyum?

Annem öğretmenlik yapıyor, yaşına göre bakımlı ve çekici giyinen birisi. Zaten yaşı da genç sayılır. Ben bu durumdan rahatsız değilim ama arkadaş ortamında denk gelince çekiniyorum.

​Bazen arkadaşlarla kendi aramızda kızlar hakkında konuştuğumuz oluyor. Ben de dahil oluyorum, o yüzden huylarını biliyorum. Geçen günlerde üç arkadaşımla takılırken annem denk gelmişti, ortamdan uzaklaşıp kısa süre annemle konuşup yanlarına geri döndüm. Kim olduğunu falan sordular, söyledim. O an bir şey demediler ama acaba içlerinden dalga geçtiler mi yoksa annemle konuştuğum sırada bir şey düşündüler mi kafam karıştı. Pek hoşuma gitmedi annemin denk gelmesi. Huylarını biliyorum sonuçta. Biz başkaları hakkında o muhabbetleri yaparken, acaba onlar da annem için bir şeyler düşündü mü veya aralarında konuşurlar mı diye kurup duruyorum.


​Annemi kıskanmak, giyiminden görünüşünden rahatsız olmak değil bu ama o muhabbetlerin konusu olma ihtimali aşırı rahatsız ediyor. Sizce ben mi abartıyorum yoksa bu endişe normal mi?

Güncellemeler
2 ay
GunceI
Güncellemeler
2 ay
GunceIII
Arkadaşlarımın annem hakkında konuşmasından rahatsız olmam normal mi, yoksa abartıyor muyum?
Cevapla