Arkadaşlar annem bana fazlalık gibi hissettiriyor?

biliyorum evde iş yapmıyorum ama evi kirletmiyorum da bulaşık bile çıkarmıyorum. Evdeki malzemeleri bile kullanamıyorum masraf çıkmaması adına ütüdür duş vs gezmiyorum bile para harcamamak için sadece ders çalışmaya çalışıyorum. Bi bilgisayarım var kitaplarım falan yani başka yok. Mutfakta yemek yesem geliyor kötü gözlerle bana bakıyor ofluyor pofluyor. Yani içimden diyorum ki elinden gelse beni evden atacak. Tamam üni bitti artık mezunum da ben yine evlatları değil miyim ya para bile vermiyorlar istemiyorum da. Yani benim oturup sınav çalışıp atanmam gerek ama atanana kadar da bu evde fazlalık gibi hissetmeye devam edeceğim galiba. Acaba okumayıp evde kalsaydım şu zamana kadar evlenmeden ne yaparlardı acaba bana. İnsan çocuğuna bakmak yükümlülüğünde değil mi zaten beslemeyecekse başıma kalkacaksa doğurmasaydı diyorum içimden ama sadece içimden

Arkadaşlar annem bana fazlalık gibi hissettiriyor?
Cevapla