Ya bakın yaklaşık üç dört gün önce annem vefat etti hala acısı içimde atlatamadım, mahallede de bir tane adam var Nurullah diye bu adam da hiç ciddiyeti olmayan saygısız ilginç garip bir adam olur olmadık yerlerde saçma sapan espriler yapan duygusuz birisi. Neyse annemin cenazesi olduğu zaman yanıma gelip iyi ki ölmüş ağla kudur dedi ve gitti, yaptığı bu hareket çok çocukça ve @ptalcaydı, çocuk bile diyemiyorum çünkü küçük çocuk bile böyle bir hareket yapmaz. O gün ona çok gıcık olmuştum, her dışarı çıktığımda veya balkona çamaşır asmaya çıktığımda hep balkonundan bağırıyor annen iyi ki öldü sen de anca ağlarsın inşallah sen de ölürsün diye, ve bunu gülerek söylüyor. Zihinsel hiçbir sorunu yok bunu gerçekten bilinçli yapıyor, artık dayanamaz hale geldim elimden bir kaza çıkacak diye korkuyorum. Çamaşır asarken diyor ki "o çamaşırları ölmeseydi hep annen asardı hatırladın mı" bunu neden yapıyorsun ki? İnsanların acılarıyla alay etmek neden hoşuna gider? Görmezden geliyorum duymamazlıktan geliyorum "duymamış gibi yapma her dediğimde için paramparça oluyor", diyerek gülüyor. Bir insanın hiç mi işi gücü olmaz kalkıp da üşenmeden ben her dışarı balkona çıktığımda o da çıkıp bağırıyor falan, bu duruma çok canım sıkılıyor bıktım artık.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer