Bu kıskançlık meselesi çok fazla abartılmiyomu?

Yani yoldan geçen birisine eşimin ya da sevgilimin yardımcı olması beni ona tekrar âşık eder bugün mesela yeğenimi çocuk arabasıyla gezdiriyordum arkada sevgili bir çift vardı sanırım el ele geliyorlardı neyse yüksek bir yere denk geldim ve abi de tam yanımdan geçiyorlardı baktılar sonra abi kızın elini bırakıp arabanın önünü yukarı çekti teşekkür edip devam ettik kadın adamın elini tutmadı bana da garip garip baktı kocasını da zaten bakışını anlatmayayım çok değişikler ben mutlu olurdum açıkçası topluma bile saygısı olan birisiyle birlikte olmak gurur verici bana göre

Bu kıskançlık meselesi çok fazla abartılmiyomu?
Cevapla