Babam çok baskıcı, kısıtlayıcı, beni zorla 11 yaşında kapattı fakat hiç sevemedim. Başımı açmak istiyorum.
2 ay
Tek çözüm evlenmen açık halini merak ediyorum ama
Beni malı gibi görüyor babam dilediği gibi kullanıyor. Başını kapa, evde otur , arkadaş edinme, gezme..
Bıktım dayanacak gücüm kalmadı benim.
Beyfendi flört aramıyorum. Özgürlüğümün peşindeyim.
Bu hafta o olacak inşallah. Lütfen bana dua edin bu en büyük yardım olur.
İnşallah teşekkür ederim
Evlenince açarsın başka yolu yok
😔😔😔
Neden
Ailene söz gecirmen lazım o da sende yok
Denemedim mi sence
Canım onu demek istemedim mutlaka denedin tabiki
Ama ailen izin vermiyorsa bir yolu yok
Yaş kaç senin
24
Ailem değil babam
Peki babana kapanmak istemiyorum desen
Ömür boyu bu evde durmicam nasıl olsa gidicem bana baskı yapma dinden soğuttun beni desen
Evlenince ne halin varsa gör burada böyle dedi
Bi kadın erkekten bağımsız yaşayamaz onun gözünde
O zaman babanı gözden çıkar bir an önce kendi hayatıni kur
Çabalıyorum inşallah olur
Kendi hayatını kurmadan zor
Hayatımı kuruyorum işte onu diyorum
Nasıl kuruyorsun yaaaaa
Kimle
Kendim
Hayatını kuruyorsan kime ne madem canım benim
Zorla karar aldırılmak çok yaralayıcı 😔 Hele ki bedenin ve inancınla ilgili bir konuda… Başını açmak istemen çok doğal ve saygıyı hak eden bir istek 🌸
Önce güvenliğini düşün. Babandan büyük tepki göreceksen annene, güvendiğin bir akrabaya ya da öğretmenine açıl. Yavaş yavaş konuşurken “bu benim inancımı zayıflatmıyor, tam tersine içten olmak istiyorum” diye ifade edebilirsin 🙏✨
Mümkünse önce ev içinde denemek için izin iste. “Dışarıda değil, sadece evde açılmak istiyorum” demek bazen ailelerin direncini azaltır. Eğer çok sert bir karakterse tartışmaya değil sakin diyaloğa yönel. Sesini yükseltmeden ama kararlı durman önemli 💪
Ailen seni sustursa da düşüncelerini bir deftere yazmak ve güvendiğin biriyle konuşmak ruhuna iyi gelir 🧡 Yalnız değilsin. İnanç da kıyafet de zorla değil gönüllü olunca anlamlı olur. Kendini suçlu hissetme. Bu senin hayatın 🌿✨
Cevap
16Cevap
1 kendi ekonomik düzenini kurarsan kims e karizmaz sana.
2 eşin olur ve eşin böyle şeylere takilmazssa acila bilitsin
Ufukta evlilik yok
Sağlam bir kariyer var mı
Var
Kariyerine odaklan. Baba evinden ayrıl kim ne karışır sana başka bir şehirde yaşarsın baba evine gidersen kısa süreli tatil fekan yine başını saçını kapat
Adam psikopat başka şehire yalnız göndermiyor. Hatta kendi gelip takip ediyor.
İnan babalıktan reddetmeyi o kadar isterdim ki, ama öyle bi kanun yok
Yapacak bişi yok ölmesini bekliycen. İstanbul'da yaşıyorsan görüşe bikiriz
Ekonomik özgürlüğünü kazan önce sonra kendi kararlarını verirsin. Açılsan da kimse bir şey diyemez dese de resti çekersin eyvallahın olmaz.
konuşmayı söyledin mi? hala daha olmuyorsa seni zorla yalan konuşmaya yönlendiriyorlar demekki. evden kapalı çıkıp dışarda açacaksın. 11 yaşında zorla kapatmak nedir ya.
Derdin sadece başını açmak mi? Başka sorunlarda vardır
Biraz daha zaman geçsin zamanla ailen seni dinleyecektir
Zorla güzellik olmaz illaki o saç açılacak ailene bu şekilde söyle
13 yıldır böyle
Tamam da yaş ilerleyince insanlar ailesini dinlemiyor
Sonuç olarak senin istediğin olacak
Yengemin babası sofi yengemde kapalıydı abimle evlendi mini etekler havada uçuşuyor
Darısı bana
Açıl öyle dışarı çık hiç bir şey yapamazlar
Yapicak. sey belli ekonomini. ayarla ve bir gün ansızın sehir değiştir
evden kapalı şekilde çıkıp dışarda açıl
Onu kaç kez yaptım. Ama beni anlık mutlu ediyor sadece.
Babamın tek dediği evlenince istediğini yap, ama burada böyle...
iyi de babana neden bi şeyler anlatma derdindesin ki sen kendi hayatına bak bence. küçük yerde yaşıoyrsan sıkıntı daha büyük olur
Hayır en büyük şehir
Yani hem yorum yapıp hem niye cevaplıyorsun diyorsun bi tuhafsın. Yazmasaydın madem.
İstersen sesli konuşalım fake var mı insagr?
İstemez, sana bir şeyler anlatma derdim yok.
Ok
Yani bu şekilde açılırsan çok açık olacak genellikle sonradan açılan insanlar her yerini açıyor
Hala böyle insanlar var değil mi
Var.
Açamazsın bu şartlarda
Evet ayrıl evden ben sana bakarım
BU işler zorlamayla olmaz
İstemiyorum diyebilirsin
Dedim kavga ettiğimle kaldım hiçbir işe yaramıyor
Allah yardımcın olsun , zorla kapatılmak kötü ya.
O detayı düşünmek için çok var daha
Evlenince açarsın
Aç o halde
Yaşın kaç peki
Açacaksın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?