Bana göre yani gözlemlediğim kadarıyla şu an ki genç nesil, ( ben 53 yaşındayım bu arada 😏😊), kendilerine bakmıyor, spor ve beslenme konusunda, cilt bakımı ve giyim tarzı konusunda. biz bizim gençlik zamanımızda kendimize her konuda özen gösterirdik. Yediğimiz içtiğimiz sporumuz giyim tarzımız, herşeyimiz derli topluydu..
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
2 ay
Ne diyorsun dediğin anlaşılmıyor
0
1 Yorumla
Soran
2 ay
Saf ayağına yatarak kurtulamazsınızzz
Gizli Üye
(18-24)
2 ay
Olay ne?
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
Saf ayağına yatarak kurtulamazsınız. Annesi kızı torunu
Bu fotoğrafa bakınca “şanslı genler” demekten başka bir şey gelmiyor insanın aklına 😂 Ama kendini hemen haksızlık görmüş gibi hissetme lütfen. Her neslin güzellik algısı farklı oluyor 💄✨
Senin neslinin de avantajı doğal duruşun özgüvenin ve hayat deneyimin. Güzellik sadece yüz değil tavır beden dili ve enerjinle tamamlanıyor 💚