Yaş alıyoruz ve zaman su gibi akıp geçiyor ömrümüzden✨🗒️⏳
Yaş almak seni mutsuz ediyor mu?
Yoksa her yeni yaşın seni mutlu ve gelecek anları yaşamaya mı teşvik ediyor?


Yaş alıyoruz ve zaman su gibi akıp geçiyor ömrümüzden✨🗒️⏳
Yaş almak seni mutsuz ediyor mu?
Yoksa her yeni yaşın seni mutlu ve gelecek anları yaşamaya mı teşvik ediyor?


Benim için yoktur ama her insan farklı.. mesela sıralamam gerekirse Çocukluk: Masumiyet, merak, keşfetme heyecanı, sınırsız hayal gücü... Çocukluk, hayatın en renkli ve en masum dönemi. Gençlik: Enerji, tutku, yeni deneyimler, arkadaşlıklar, aşk... Gençlik, hayatın en coşkulu ve en heyecan verici dönemi. Yetişkinlik: Olgunluk, deneyim, sorumluluk, başarılar, ilişkiler... Yetişkinlik, hayatın en dolu dolu ve en anlamlı dönemi. Yaşlılık: Bilgelik, huzur, geçmişe dair anılar, sevdiklerinle birlikte geçirilen zaman... Yaşlılık, hayatın en değerli ve en kıymetli dönemi. Her dönemde yaşanan deneyimler, bizi bir sonraki döneme hazırlar. Hayat sürekli bir değişim halindedir. Bu değişime direnmek yerine, ona ayak uydurmalı ve yeni deneyimlere açık olmalıyız. Sahip olduğumuz her şey için şükran duymak, hayatı daha anlamlı kılar. Geçmişe takılıp kalmadan veya geleceği kaygılanmadan, anın tadını çıkarmalıyız.
🤝🤝
:)
Bence var. Her zaman çocuk olsan çocukluktan sıkılıyorsun. Ben öyle düşünürdüm çocukken bir babamın yaşına gelsem de işim gücüm olsa okul olmasa diye düşünürdüm 😂. O zamanlar çocuk olmaktan sıkılmıştım şimdi de büyük olmaktan sıkıldım. Ama tabii ki o zamanlar çocuk olduğun için güzel geliyordu oynuyordun her şey ona göre güzeldi. Fakat çocuk olduğun için ekonomik özgürlüğün yoktu. Şimdi büyüksün oyun oynayamıyorsun o zamanlarda yaşayamıyorsun ama ekonomik özgürlüğüm var her istediğini alıp yapabiliyorsun. İşte yaşlarında kendine göre güzelliği bu.
Ya bu yaşlarda benim başka hayallerim vardı. Ben doğru insanı bulup bu yaşlarda evlenmiş ve onunla gezmek istiyordum. Bu yüzden moralim bozuluyor boşa geçen ve ömürden giden bir zaman var. Ve bu benim en yakışıkli dinamik en deli dolu zamanımdı. Bu yüzden canım acıyor. Şu anda KPSS denilen bir şey yüzünden ve o kişiye hala denk gelemeyişimden dolayı canım yanıyor. 😔 Şimdi tatilde 5 gün onun ailesine 5 gün benim aileme gidip kalan tatilde yurt dışında gezmek istediğimiz 1 tane ülkeyi aradan çıkarıyor olmalıydım anı biriktirmeliydik
Kokaylıklar olsun💫
Cevap
24Cevap
Yaş almakla yaşamak farklı şeylerdir. Dolayısıyla güzellik yaşında değil yaşadıklarında, yaşattıklarında..
Kesinlikle öyle 👍 her yaşın ayrı bir güzelliği ve sana kattığı tecrübeleri oluyor
Evet, yaşamasını bilene her yaşın güzelliği ve kattığı tecrübeleri vardır...
Var bence ancak yaşam güzelliği var
İnsanın hedeflediği güzellik fiziksel mi ruhsal güzellik mi, fiziksel güzellik vaadetmeyen yaşlarda ruhsal güzellik olabilir ama esasen insanın aklı ve çabası yoksa hiçbir yaş ne mecbur eder, ne de garantiler. İnsanın aklı ve çabası her yaşı baştan ele alabilir. Ütopik değil bana göre..
Varmış ve insan bunu yaş geçtikçe öğreniyormuş. Hiç bir güzellik gençlik kadar olmasa da yüzdeki asalet kalıcı ise yani mihrap yerinde ise sorun yok.
Bu sadece bir söz gibi gelirdi önceden. Ama yaş aldıkça gerçekliğinin farkına vardım. Her yaş ayrı bir güzellik ayrı bir farkındalık getiriyor insana.
Hernekadar sun gen olsakda yaş almak istemiyorum keşke hep çocuk kalsadim ama maalesef olmuyor
Bu arada yas sorusu sormuşsun buradan yeni yaşının geldiğini anlamalimiyiz
Hayır daha var kanki benim yaşıma🤣
Her yaş sorusu doğum günü mü alemsin🤣🤣
Senden ilkdefa gördüm bide genelde dogumgusu yaklaşanlar paylaşım yapar 😂
Hep doğum günü yaş konseptli soru yazamamki. Daha görürsün sitede elbet. Yeri gelince:))
Heee tamam 😂😂
Vardır şimdilik öyle görünüyor, ileride nasıl olacak bilmiyorum 😂
Hayırlısı🤣🤣
Sen güzel yaş alırsın bebeksi bence🌸❤️
Umarım sen öyle dersen öyledir❤️❤️🌸
Vardır mutlaka ama 35'in güzelliğini idrak edemedim henüz😅
Vardır vardir onda da güzellikler.🌸
Evet kesinlikle var. Her geçen yaş birikim katlanarak öyle farklı güzellikler, anlamlar katıyor ki insana bunu görmemek imkansız hale geliyor.
Sadece yaş alıp yaşlanmak olarak bakarsak bu insanı üzer ama olgunlaşıp tecrübe kazandığını anılar biriktirdiğini düşününce insan mutlu oluyor 🎈
Evet kesinlikle her yaşın ayrı bir güzelliği var diye düşünüyoruz 😅 belkide zorundalık psikolojisi ile kendimizi avutuyoruz 😂
tabi ki 15-25-35-45-55 düşünün her birinden daha oldun düşünceler birikiyor insanın içinde daha bilinçli oluyor insan hayata bakış açıcı değişiyor
yaşa takılmaya gelene kadar çok daha gerçekçi sorunlarım var... umrumda değil
Her yaş, ayrı bir deneyimdir. Daha geçen hafta 13'ünde 34 oldum ve kim bilir, daha neler yaşayıp göreceğim diye kendime soruyorum.
Evet var. İyisiyle, kötüsüyle, tecrübesiyle
Ee yani bi şekilde kendimizi teselli etmek gerekiyor 🤦🏻♂️
Başkasını bilmem ben eskiden şimdiki gibi memnun değildim kendimden ve hayatimdan
Evet var her yaşın bir güzelliği * bir o kadar da kötü ve olumsuz tarafları var..
Şu yaşımdan herşeyimden mutluydum ilerde ne olur bilmiyorum 😄
Kesinlikle öyle her yaş ayrı güzel ayrı deneyim şahsen yaşımla gurur duyuyorum.
Hayır her yaş aynı benim için emekli olana kadar
Evet var ama tüm güzellikler askerden önceki dönemde kaldı sanırım benim için 😂
Benim yaşlarımın hiç bir güzelliği olmadı şimdiye kadar
:((
Artık her yaş acı vermeye başladı büyüyüp yaşlanmak korkutuyo
:((
Kesinlikle öyle
Kandırmayalım kendimizi yoktur.
Değişir. Bilinmez🙂
Mutluyum ama yaş almak da istemiyorum 😅
Hahahaha bende aramızda kalsın🤣😉🤫🤫
Kendimi çok genç hissediyorum😂😂😂
👍🏻🤣🌸
Kesinlikle öyle her yaşın ayrı bir güzelliği var.
Evet yaş almak beni mutsuz ediyor keşke hep bu yaşta kalsam
Kesinlikle var 😎 yaşamadan bilemezsin. Sadece tadını çıkar
Ben çok mutsuz oluyorum
Bilemedim 🤔🤔 bence sürünmeye devam..
her yaşın getirdiği ve götürdüğügüzellikler var
Evet kesinlikle
filmin sonuna doğru yaklaşıyoruz yavaş yavaş 😂
Var evet
Tabiki
Elbette
Kesinlikle evet
Vardır
Evet
Var tabi.
Var bence
Rabbim uzun ömür versin
Yılların kiminle geçtiği çok önemli
Var.
Evet öyle diyorlar
Türkiye’de 18 den sonra yok
Yok.
Varr
Illaki.
etmezmi
Kesinlikle evet...
En güzel yaş 30 yaş
hayır yok
kesinlikle evet
Tabikisiiide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?