Hayır neden bu kandırmaca olsun ki bana göre de her yaşın farklı bir güzelliği var. Hayatı doğal akışına bırakmak gerekiyor üstünde çok oynamadan ve deforme etmeden. İnsan gibi yüzünde oluşan çizgiler bile bir yaşanmışlık ve kazanılan tecrübeyi gösteriyor. Bunlarla oynamak veya bunları silmeye kalkmak o yıllara ihanet etmekten başka bir şey değil
Geride bıraktığın her yaş iyi/kötü birer anı, gelecek adına ulaşacağın yaşlar ise içinde varolan umutların ilk adımıdır. Her yaşın kendince bir güzelliği vardır..
Kesinlikle vardır ve yaşa hiç takılmıyorum.. İnsan kendini kaç yaşında hissediyorsa o yaştadır.. Kendine bakıyorsa yaşını da göstermeyebiliyor.. Estetik ya da makyaj olmadan bile gençlere taş çıkaran yaşlı insanlar da var.. Keyifli geceler..
Soruda ajda pekkani paylaşmanda enteresan doğrusu 😄 bu kadını her görmeme anneannemin dedikleri aklıma geliyor. Gençliğinde radyodan ajda pekkani dinlermiş. Konu ile pek alakası yok ama neyse 😅
Her yaşın ayrı güzelliği dedikleri şey belli yaşlarda oluşan kırışıklıklar ellerdeki çiller sarkan vücut vs. oluyor maalesef. Yani kandırmaca bence asfd
Şu kadının gerdirmelerini, botokslarını, kolajenlerini, silikonlarını, dolgu ve ek birkaç yardımı ondan alsak geriye ne kalırdı cidden çok merak ediyorum. Gerçi bir şey kalır mıydı o bile muamma.
Ne bileyim abi... ben her yasimi sevdim yani sevmeye devamda edicem. Gecmis yaslara uzulcegime. Gelecek yaslarimi nasil daha guzellestiririm ona odakliyim.
Onu bunu bilmem de Bebeksi okşamalık yüzlü küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı Yasemin Özilhan tadında kadın eritiyor beni
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bilmem görmek lazım. Şu an zaten 30 yaş sendromum var
Yok hepsinin ayri bi kotulugu var her yil keske olsem diye dua ediyoz daha yasiyoz iste
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Pic erkeğe her kadın her yaşta yavşar, pic olmayanı her kadın daima taşlar... Güzellik algısı kadınların erkekleri ezmek ve birbirine kırdırmak için uydurduğu birşeydir...