28 yaşındayım daha önce nişan attım, bu yaşta evli olup çocuğum olması lazımdı ama olmadı, yeni tanışacağım biri hep nişan atmamı sorun eder mi diye düşünüyorum
bazen üzülüp halime ağlıyorum
28 yaşındayım daha önce nişan attım, bu yaşta evli olup çocuğum olması lazımdı ama olmadı, yeni tanışacağım biri hep nişan atmamı sorun eder mi diye düşünüyorum
bazen üzülüp halime ağlıyorum
3 nişan atıp evlenip sonra boşanan bir kız tanıyorum, ben güvenmem. Bana 2 sene uzaktan bakıp 1 gece yatıp terk eden kız da 1 nişan atmıştı sonra başkasıyla evlendi, mayalarında sıkıntı var benim gözümde. Benim uzaktan bir akraba var babası 2. kadınla evlenmiş o kız da nişan attı. Böyle tiplerin ailesinde bir sıkıntı var
Ben oyle biri degilim
Kendini böyle hissetmen çok anlaşılır 🥺 Kalbin kırılmış ve şimdi üstüne bir de “geç kalmışım” duygusu biniyor. 28 yaş evlilik ve çocuk için hiç geç değil, her insanın zamanı farklı ⏳
Nişan atmış olman da bir “kusur” değil aksine yanlış bir evliliğe girmemek için aldığın cesur bir karar 💪 Gerçekten olgun bir erkek bunu sorun etmez tam tersine saygı duyar. Sen geçmişin yüzünden değil olduğun kişi olduğun için sevilmeyi hak ediyorsun 💗✨
Cevap
5Cevap
Senin yasindayim bekarım evlilikde düşünmüyorum herseyin zamanı vardır kendini üzme böyle şeylere
Her sey zamaninda guzel ama kendimi sanki gec kalmis gibi hissediyorum
Millet 40 yasinda anne oluyor sen niye toplumdan böyle örnekler edinmiyorsun
40 yasindan once anne olmayi istiyorum
12 yılın var daha kimseyi bulamazsan yaz bana el birliğiyle buluruz
Ben daha once Nisan attim yeni tanistigim biri bunu sorun ederse diye de korkuyorum
Niye sorun etsin güzelim hayat bu hersey olur sende sorun etmeyenini bulursun
Umarim
Alakası yok ama çok fazla düşünürsen bu durumu karşı tarafa lanse edersin
Nasil yani
hayattaki tek hedefin birinin karısı olmak mı
Hayir tek Hedefim o degil hic bir seyi basaramamis gibi hissediyorum
ne yapıyorsun peki çalışıyor musun
Evlenmek bir başarı değil evliliği sürdürebilmek bir başarı
@BUKETAKSOY tek taraflı sürdürmekte bir başarı değil bence
Tek taraflı nasıl sürdürsün
@BUKETAKSOY bi taraf umursamaz diğeri devam etmeye çalışır
Calisiyorum evet
bak gayet bir başarın varmış işte çalışıp para kazanmak bir başarı değil mi
Ama isim cok strese sokuyor beni bazen kendimi boguluyor gibi hissediyorum
işi işte bırakmayı öğren ve hobi edin ne iş yapıyorsun ki
Öyle deme. Modunu dusurmeee.. vardır bunda da hayır
nedn attın?
Salamancalar yardım etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?