O kadar çaresiz üzgün hissediyorum ki yutkunamıyorum cok mutsuzum ümitsizim hayata karsi hic umudum yok?

Dengesiz bir insanım bir gün mutluyum bir gün ağlıyorum hayat bitti diyorum. Ertesi gün tekrar hayat çok güzel dünyayı gezcem falan diyorum kimim ben tanımıyorum kendimi. Saatler içinde duygularım değişiyor ve şunu fark ettim bir iki ay önce hiç mutlu değildim aylarca her gün mutsuzdum üzgünüm depresif ruh halim vardı ama bir iki ay önce hayata bakış açım değişti biraz nasıl oldu anlamadım dünyayı gezmek istiyorum gezmeye gitmek istiyorum her şeyi yapmak istiyorum vs vs. Hem bipolar gibi aylar içinde değişiyor hem de ayreten saatler içinde değişiyor duygularım noluyor? Hem bipolar Hem de DEHB bir arada görülebilir mi? Şüpheleniyorum ne yapacağım gitmem gerekiyor psikoloğa galiba

O kadar çaresiz üzgün hissediyorum ki yutkunamıyorum cok mutsuzum ümitsizim hayata karsi hic umudum yok?
Cevapla