1 bucuk yil calisiyorum calistigim yerde mutlu degilim ama ozunde iyi insanlae diye cikmak istwmiyorum calismayinca evde oturunca daha kotu oluyorum burada da mutlu degilim evde de aşırı boş geliyoe her sey kız arkadasim vardi is yerinde oda gitti sadece 4 kisiyiz tek kadin benim cok daraliyorum is yok vakit gecmiyor ruhum daraliyor patronumu seviyorum oda benden memnun onuda birakmak istwmiyorum cok sıkıldım durup durup agliyorum birden
Güncellemeler
+1 yıl
Baska is baktim gorusmwye gittim herkes sapık cikti
Acil bakar misiniz? Ruhum daralıyor kendimi hic iyi hissetmiyorum. Sizce ne yapmiyim?
Memnun değilsen değiştir işi çok duygusal düşünme önemli olan senin psikolojin değişiklik iyidir
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
İstw oyle kolay olmuyorki burayi bulana kadar karsima o kadar kotu insanlar ciktiki zor buldum buradan once evde kaldigim surectwde iyi degildim patronum yok aylarca kiz arkadasim cikti az kisi kaldik cok sıkıldım
Seni böyle daraltmasının başlıca Sebeplerini düşündün mü? Peki ilk günlerde de böyle miydi. Eger ilk zamanlarda böyle degilse bu hal almasının sebeplerini sırala kendince çözüme yönelik
Ilk basta hersey cok guzwldi mutluydum sonra sonra boyle oldu patronum yok kiz arkadasim gitti herkws suskun ben kimseylw konusmuyorum zamanim gencligim bosuna gidiyomus gibi yoksa modumuz yukselsin diye pastalar yapiyorum bieswyler aliyorum ama bu defa toparlanamadim
Seni bi nevi yıpratan hayatından bir şeylerin eksilmesi seni bunlar her zaman yanında olacak diye kaide yok gelir gider. Karamsarlık var. Kendini başka ugraşlarla mesgul et
Pek fazla takmayacaksın çok baskı varsa cıkabilirsin. Kayıpların seni bu hale sokuyor her şeyi takıyorsun anladıgım kadarıyla, kendine zorlayıp iş yerindekilerle fazla zaman geçirmeye çalış tek kalmak her zaman daraltır. Günün cogunu geçirdiğin bir yer sonuç itibariyle buda etkiler.
Aslina bakimsizda degilim cogu kisi guzelde buluyor ama ben istemedim korktum en son birisine adim attim karsilikli ilgi vardi oda yari evli cikti tekrardan kustum iliskilere zaten korkuyordum hayatima birini almaya
Istemedigim kisi oluyorum o zaman ve o sekilde iyi olmuyor belki verdigim degeri azaltabilirim ya da cekingenligi yenebilirim onlari zatem eskisine nazaran azalttim fakat bu duygusallik bana yapişmis gitmiyor belgesel izlerken bile agladigim oluyor patronum kotu bir sey soylesin ya da sesini yukseltsin dik dik baksin vs o gece uyku tutmuyor beni asiri uzuluyorum herseye cok uzuluyorum ve bunu atamiyorum ustumden
Boyum 1.59 kilom 46 sacim kumral goz rengim yeşil ela karisimi burnum felan kucuk guzellik konusunda sıkıntım yok ya da size bisey diyemem goreceli bir sey bakimsiz degilim kendime bakiyorum sacima kasima cildime vs onun disinda bisey diyemem
Ya genelde senin düşünce tarzında olanlar, kilolu ya da güzelliğini on plana cikartamayip ozguveni düşük insanlar oluyordu. Peki iş hayatinda nasıl birisindir. ?
Genel anlamda içine kapanik biriyim iş hayatinda da kendi halimde olmaya calisiyorum pek konusmayi sevmiyorum pek konuşmam ama cok guler yuzluyum suprizler yapmayi severim guler yuzluyum ama biraz soguk biriyim
Herkes kendi haljnde aksine ailem dagildi 6 kardesiz 1 evlendi yurtdisina gitti babam yurtdisinda iş icin annem abim ablam memlekette tatilde abimler temenni orada yasiyor bende kedilerimleyim herkes dagildi oda beni cok kotu yapri
Burayi bulana kadar karsima o kadar kotu insanlar ciktiki zor buldum buradan once evde kaldigim surectwde iyi degildim patronum yok aylarca kiz arkadasim cikti az kisi kaldik cok sıkıldım
Kasinma degilki gunlerce kimseyle konusmuyorum gencligim gidiyormus gibi bos vakit geciyor zamanim gidiyor ama bosu bosuna gibi amacsiz anlamsiz ne cikmak ne kalmak istiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Memnun değilsen değiştir işi çok duygusal düşünme önemli olan senin psikolojin değişiklik iyidir
İstw oyle kolay olmuyorki burayi bulana kadar karsima o kadar kotu insanlar ciktiki zor buldum buradan once evde kaldigim surectwde iyi degildim patronum yok aylarca kiz arkadasim cikti az kisi kaldik cok sıkıldım
İş her zaman bulunur sıkılıyorsan yapacak başka bir şey var mı söyle patrona o zaman 1 bayan alsın
Alıcak ama ne zaman belli degil
Kıyamam ya 😃
İşde de motivasyonlu olmak lazım ne alaka diyeceksin işi sevmeye çalış ki mutlu olasın
Swviyorum ama bulundugum yer icimi daraltiyor nefes alamiyorum ruhum daraliyor
Cokta guler yuzluyumdur ama gunlerce konusmuyorumda kimseyle
Seni böyle daraltmasının başlıca Sebeplerini düşündün mü? Peki ilk günlerde de böyle miydi. Eger ilk zamanlarda böyle degilse bu hal almasının sebeplerini sırala kendince çözüme yönelik
Ilk basta hersey cok guzwldi mutluydum sonra sonra boyle oldu patronum yok kiz arkadasim gitti herkws suskun ben kimseylw konusmuyorum zamanim gencligim bosuna gidiyomus gibi yoksa modumuz yukselsin diye pastalar yapiyorum bieswyler aliyorum ama bu defa toparlanamadim
Sadece ben sıkılmiyorum herkes sıkılıyor
Seni bi nevi yıpratan hayatından bir şeylerin eksilmesi seni bunlar her zaman yanında olacak diye kaide yok gelir gider.
Karamsarlık var. Kendini başka ugraşlarla mesgul et
Evet aşırı var şu sıralar sebebi birazda mudurum ama o konu o kadar uzunki
Mobbing mi
Hayır ya da onun gibi bisey bilmiyorum ama bana kendimi kotu hissettiriyor
Pek fazla takmayacaksın çok baskı varsa cıkabilirsin.
Kayıpların seni bu hale sokuyor her şeyi takıyorsun anladıgım kadarıyla, kendine zorlayıp iş yerindekilerle fazla zaman geçirmeye çalış tek kalmak her zaman daraltır. Günün cogunu geçirdiğin bir yer sonuç itibariyle buda etkiler.
Sevgilin yok mu?
Yok neden
Eğer sevgilin olsaydı bu dediklerin olmazdı.
Neden olmasin ki
Bu dediklerini bir nebze olsun hafifletir di. Yani odak noktan oraya doğru Kayardi
25 yasindayim hic kimse olmadi hayatimda aksine olursa daha cok uzulurum
Çok enteresan neden olmadı peki
Aslina bakimsizda degilim cogu kisi guzelde buluyor ama ben istemedim korktum en son birisine adim attim karsilikli ilgi vardi oda yari evli cikti tekrardan kustum iliskilere zaten korkuyordum hayatima birini almaya
Özgüven düşüklüğü hissettim sende? Olabilir mi hu? Aileden gelen birşeyler var galiba
Baya dusuk ve asiri cekingenim pek konusmayi sevmiyorum asiri duygusal ve cok hassasim cok dusunuyorum cok deger veriyorum
Bunları yapmaya devam edersen her zaman kaybetmeye mahkumsun işte. Bende eskiden öyleydim. Biraz değiştir kendini
Istemedigim kisi oluyorum o zaman ve o sekilde iyi olmuyor belki verdigim degeri azaltabilirim ya da cekingenligi yenebilirim onlari zatem eskisine nazaran azalttim fakat bu duygusallik bana yapişmis gitmiyor belgesel izlerken bile agladigim oluyor patronum kotu bir sey soylesin ya da sesini yukseltsin dik dik baksin vs o gece uyku tutmuyor beni asiri uzuluyorum herseye cok uzuluyorum ve bunu atamiyorum ustumden
Birazda özgüvenini yükseltmeli son. bir şey sorcam. Boy kg ne? Ve güzellik olarak kendin icin ne dersin?
Boyum 1.59 kilom 46 sacim kumral goz rengim yeşil ela karisimi burnum felan kucuk guzellik konusunda sıkıntım yok ya da size bisey diyemem goreceli bir sey bakimsiz degilim kendime bakiyorum sacima kasima cildime vs onun disinda bisey diyemem
Ya genelde senin düşünce tarzında olanlar, kilolu ya da güzelliğini on plana cikartamayip ozguveni düşük insanlar oluyordu. Peki iş hayatinda nasıl birisindir. ?
Genel anlamda içine kapanik biriyim iş hayatinda da kendi halimde olmaya calisiyorum pek konusmayi sevmiyorum pek konuşmam ama cok guler yuzluyum suprizler yapmayi severim guler yuzluyum ama biraz soguk biriyim
Gerçekten değişik birimissi. Arkadaşın falan tokmu böyle gezdigin tozdugun?
Nasil degisik pek yok hatta hic yok bir kisi var oda evli pek gorusemiyoruz
Peki çok baskıcı bir ailen mi var?
Herkes kendi haljnde aksine ailem dagildi 6 kardesiz 1 evlendi yurtdisina gitti babam yurtdisinda iş icin annem abim ablam memlekette tatilde abimler temenni orada yasiyor bende kedilerimleyim herkes dagildi oda beni cok kotu yapri
Bana mesaj atabilir misin
Bana mesaj atabilir misin?
Senin tatilin gelmis
9 gun tatil yapicam zatwn ama konu oda degil
Burayi bulana kadar karsima o kadar kotu insanlar ciktiki zor buldum buradan once evde kaldigim surectwde iyi degildim patronum yok aylarca kiz arkadasim cikti az kisi kaldik cok sıkıldım
İsinden memnun isen fazla kaşınma derim
Kasinma degilki gunlerce kimseyle konusmuyorum gencligim gidiyormus gibi bos vakit geciyor zamanim gidiyor ama bosu bosuna gibi amacsiz anlamsiz ne cikmak ne kalmak istiyorum
İs cikisi sosyalles cannim sende
Asosyalim işim ve ailemde baska kimse yok hayatimda
Florya ya gel bi cay icelim madem
Zaman çok kötü
Recep İvedik izle
Film dizi vs sarmiyor