Acil bakar misiniz? Ruhum daralıyor kendimi hic iyi hissetmiyorum. Sizce ne yapmiyim?

1 bucuk yil calisiyorum calistigim yerde mutlu degilim ama ozunde iyi insanlae diye cikmak istwmiyorum calismayinca evde oturunca daha kotu oluyorum burada da mutlu degilim evde de aşırı boş geliyoe her sey kız arkadasim vardi is yerinde oda gitti sadece 4 kisiyiz tek kadin benim cok daraliyorum is yok vakit gecmiyor ruhum daraliyor patronumu seviyorum oda benden memnun onuda birakmak istwmiyorum cok sıkıldım durup durup agliyorum birden
Güncellemeler
+1 yıl
Baska is baktim gorusmwye gittim herkes sapık cikti
Acil bakar misiniz? Ruhum daralıyor kendimi hic iyi hissetmiyorum. Sizce ne yapmiyim?
Cevapla