Etrafıma bakıyorum, her şeyi 4/4'lük, evi, arabası, ailesi, sevgilisi, kaynanası, deliriyorum ya, yaşıtlarının hepsi evlendi, çocuğu oldu, çok mutlular, niye niye kimse beni sevmedi, çirkin desen değilim, çok güzel bir kızım, iyi kalpliyim, merhametliyim
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini suçlaman çok acı verici olmalı, kalbin de kırılmış hissediyorsun 🥺💔 Bu durum senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor, sadece sınırlarını ve seçimlerini yeniden gözden geçirmen gerektiğini gösteriyor 🌱
Güzel ve iyi kalpli olman tek başına yeterli değil, sağlıklı insanları seçmeyi de öğrenmen lazım. Ufak red flag’leri erken fark etmeyi, daha yavaş ilerlemeyi ve kendi ihtiyaçlarını öne almayı dene 💫 Zamanı gelince senin ruhuna iyi gelen biri mutlaka çıkar karşına, umudunu kaybetme 💖✨