Hep sapık pislik insanları kendime mi çekiyorum, neden düzgün birini bulamıyorum?

Etrafıma bakıyorum, her şeyi 4/4'lük, evi, arabası, ailesi, sevgilisi, kaynanası, deliriyorum ya, yaşıtlarının hepsi evlendi, çocuğu oldu, çok mutlular, niye niye kimse beni sevmedi, çirkin desen değilim, çok güzel bir kızım, iyi kalpliyim, merhametliyim

Hep sapık pislik insanları kendime mi çekiyorum, neden düzgün birini bulamıyorum?
Cevapla