Of ya düzgün birini bulamadim hep yokluktaki insanları çekiyorum neden böyle?

Sonra bana evlenelim diye yalvariyorlar cidden ezmek için demiyorum ama normal insan yalvarır mı evlenelim diye …. işte ben nerde yoklukta kıyıda köşede kalmış erkek varsa onları seçiyorum adamların ya psikolojisi bozuk ya işi gücü düzgün olmuyor

Of ya düzgün birini bulamadim hep yokluktaki insanları çekiyorum neden böyle?
Cevapla