Boşanma sürecindeki anneme destek olmaya çalışırken sürekli suçlanıyorum, artık ne yapmalıyım?

Annemle babam boşanma aşamasındalar. Anneme o kadar psikolojik destek vermeme rağmen kendisini anlamadığımı, değersizlik hissettiğini söylüyor. O kadar arkasında durmama rağmen ben sizin her hatanızda yanınızdaydım diyor. Böyle diyerek hatalarımızı da hatırlatmış oluyor. Onun ihtiyacı olan en önemli şey dedemin desteği, sevgisi, ilgisi. Ondan da onu göremiyor, o yüzden benim yaptığım her şeyi çöpe atıyor. Ben ne yapacağım artık bilmiyorum

Boşanma sürecindeki anneme destek olmaya çalışırken sürekli suçlanıyorum, artık ne yapmalıyım?
Cevapla