Annem ve babam ikisinden birinin uyuduğunu görünce örtmem için beni çağıryorlar çok saçma değil mi?

Haksız mıyım sizce? Kendileri de iki adım atıp diğer odadan battaniye alıp örtebilirler benim odam en dipte en uzakta beni çağırıyorlar bağırıyorlar gel diye diyo annenin üstünü ört / babanın üstünü ört ! Sen ört beni taa evin diğer ucundan çağırma mesela? Bi de şey var annem her zaman uyuyacağı zmn üstüne bişey almıyor ben görünce uyanıp niye üstümü örtmedin diyo ! Çıldırıcam ben senin uyuduğunu nerden biliyim ! Diğer koltukta battaniye var mesela almadan uyuyup bide ben sorumluymuşum gibi davranıyor. İkisi de yaşlı değil bu arada gayet güçlü kuvvetli insanalr

Annem ve babam ikisinden birinin uyuduğunu görünce örtmem için beni çağıryorlar çok saçma değil mi?
Cevapla