Hastanede çalışan kıza sinirlendim demeli miyim?

Kız biraz gergin, canı bir şeye sıkkın da olabilir bilmiyorum ama annemi hastaneye getirdim annemin kulakları pek duymuyor. Kolundan iğne vuracağı, damar yolunu bulacağı sırada "yumruk yap" dedi ama gergin bir şekilde söyledi.

Ben bunu yanlış mı anladım acaba? O an bir şey demedim yanlış mı anladım diye.

Güncellemeler
2 ay
Dışardaki insanlarla tartışmaya giren bir yapim yoktur hiç ama bunu ifade etmek gerekir mi
Hastanede çalışan kıza sinirlendim demeli miyim?
Cevapla